Antwoorden gegeven door: tetter
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 18, 2008 om 11:52digitale tv
Onzin. Met digitale tv heeft u al een (beter) beeld dan analoog (tenminsten, wij hebben dan upc digital).
Het voordeel van zo'n hd ontvanger is dat u beelden in HD (high definition, meer beeldlijnen) kunt onvangen. Maar er zijn maar enkele (buitenlandse) zenders die dit ondersteunen.
Met de komende sport evenenmenten kunt u wel uw voordeel ermee behalen, want deze schijnen in HD uitgezonden te gaan worden. Of de meerkosten dit voor u waard zijn, is uw keuze.
Ga eens bij een elektronica winkel vragen of ze een dvd willen afspelen en daarnaast een blue ray disc. Dan ziet u ongeveer het verschil.
-
Oct 22, 2005 om 12:03video bewerking
Dit ligt er aan. Bent u beginnend gebruiker. Dan kan ik u Studio 9 van Pinnacle aanbevelen. Dit is niet zo duur (zo rond de 100 euro) en hier kunt u heel veel mee (onder andere dolby 5.1 geluids ondersteuning). Wat wel een gemis is in dit pakket is een tweede videospoor. Maar het grote voordeel van dit pakket is dat het een gemakkelijke interface (= gemakkelijk in gebruik) heeft.
Heeft u trouwens de beschikking over firewire?
-
Oct 21, 2005 om 08:06Spaartelecom
Hallo Hetly,
Het is inderdaad een 0900 betaal nummer. Op een of andere manier krijgen ze het toch voor elkaar om zo die goedkope tarieven aan te bieden (er zijn trouwens veel meer van dit soort aanbieders).
Er is wel een start tik van 4.9 ct.Ik heb op internet diverse verschillende reacties gelezen, waaronder 1 persoon die beweerde dat, als je het nummer belt, te horen krijgt dat het toch duurder is.
Ik zou het gewoon 1x proberen, je bent ten hoogste 5 cent kwijt (voor het start tarief). Ophangen kan altijd.
Succes.
-
Oct 4, 2005 om 07:45foute netwerkconnector:fabricagefout SonyVAIO:buiten garantie
Als eerste moet u bij It's zijn. Bij deze winkelketen heeft u uw laptop gekocht en volgens de wet heeft u dus hiermee een koopovereenkomst gesloten. Bij problemen moet u dan ook terug naar de winkel. Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar u moet voet bij stuk houden en van de winkelier eisen dat u uw laptop gerepareerd (en zonder kosten) terugkrijgt.
Zelf hebben wij een dergelijke ervaring gehad, en nadat we voor de derde! keer langskwamen (en direct naar de bedrijfsleider vroegen) was ons probleem opgelost.Dus mijn tip is: ga terug naar de winkel en vraag direct naar de hoogst leidinggevende en laat je niet afwimpelen met service contracten, consumentenbelangen en dergelijke. De winkel moet gewoon de laptop gerepareerd teruggeven of indien dit niet mogelijk is uw geld!
-
Oct 3, 2005 om 08:06contact met Speedlinq???
Nog een tip: kijk eens in het forum van kassa of radar. Hier kun je ook een boel informatie uit halen.
-
Oct 3, 2005 om 08:04contact met Speedlinq???
Dag Bianca,
Ze hebben geen normaal telefoonnummer of email adres.
Wel een postadres:Speedlinq,
Postbus 60163, 1320 AE Almere
of
Televisieweg 2, 1322 AC Almere
Je zou het kunnen proberen met info@speedlinq.nl maar gegarandeerd is dit niet.
-
Sep 14, 2005 om 08:30BPMIn het kader van 1 europa: afschaffen die hypotheek aftrek !!!
-
Sep 14, 2005 om 08:29Problemen met Wanadoo Livebox.
Wij zitten sinds maart bij wanadoo en in het begin hadden wij dezelfde problemen (3x per dag de livebox resetten). Na twee telefoontjes werd een nieuwe livebox opgestuurd. Sindsdien werkt alles naar behoren. We hebben een draadloze verbinding en ook telefonie via wanadoo. Dit laatste is ons goed bevallen. We hebben nu per maand minder kosten (bellen naar vaste telefoons is gratis) en de telefoon is nog nooit uitgevallen ! Maar mischien hebben wij gewoon geluk !
Wel is het zo dat we een extra telefoonnummer hebben gekregen waardoor nummerherkenning (van het kpn telefoonnummer) niet meer werkt.
Mijn advies: als je niet vaak naar gsm's belt (dit is nl. duurder als via de 'gewone' telefoonverbinding) dan is het wellicht interessant om telefonie via wanadoo te proberen.
-
Sep 2, 2005 om 09:01geldopwielen.nl
Ik heb even de site bekeken, en zag dat er onder meer inschrijfgeld en een maandelijks bedrag betaald moet worden.
Het is uw eigen risico als u hierop ingaat. Mijn mening is dat het niet werkt (ik heb namelijk nog nooit een auto met zo'n sticker gezien, en ik rijd toch 60.000 km per jaar).
-
Sep 1, 2005 om 08:53LEVERTIJD VAN 24 UUR NAAR 6 WEKEN!!!
Hallo Midget,
Volgens mij moet je nog heel even geduld hebben. Puntje 9.1 van de algemene voorwaarden (
http://www.gsmweb.nl/voorwaarden/av_gsmweb.pdf)Indien de overmachtstoestand drie maanden heeft geduurd, hebben
beide partijen het recht de Overeenkomst schriftelijk geheel of
gedeeltelijk te ontbinden.
Het lijkt me een overmacht situatie en kunt op grond hiervan de overeenkomst ontbinden.
Succes !