Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: teunvdpol
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 7, 2005 om 10:50t-mobile licht klanten op met belminutenIk ben het helemaal eens wat betreft de "2 maanden regeling", dat staat duidelijk vermeld!!! Ook ben ik van mening dat het bellen binnen een bundel geld voor zowel naar het vaste als mobiele netwerk, en 150 minuten zijn dus gewoon 150 minuten. Alleen blijft het "echte probleem" (Over de afgeronde belminuten) onopgelost! De brochure die ik heb gelezen staat ook gewoon op de T-mobile site. Ik mag aannemen dat deze up-to-date is. Ik ben van mening dat mensen eerder een brochure lezen, dan dat ze heel de algemene voorwaarden gaan door spitten. En mocht het in de algemene voorwaarden wel anders vermeld staan (ik kon het zo snel niet vinden), moet dit dan niet overeenkomen met de brochure die gehandhaafd wordt....
-
May 6, 2005 om 23:42t-mobile licht klanten op met belminuten
Op de site van T-mobile staat wel een leuk "brochure T-mobile abonnee", en daar zeggen ze dit:
"Met T-Mobile Abonnee betaal je €0,- abonnementskosten. Bij T-Mobile Abonnee betaal je alleen voor de daadwerkelijk gemaakte gesprekskosten, die bovendien per seconde worden afgerekend."
http://www.t-mobile.nl/global/media/pdf/per_consabspeciaal_0250_a.pdf
Dus ook al heb je die voorwaarden gelezen, deze brochure zegt toch iets anders...