Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tjandra
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 14, 2014 om 17:41opgelicht
Op 8-10-2014 heb ik bij een verkoopdemonstratie een matras gekocht. Ik heb gemeld dat ik de maat van mijn bed niet wist. De bezorger die aanwezig was zei dat hij alle maten in de bus had. Die middag is het matras geleverd. Mijn bed is 80 x 1.90 m en dit heb ik doorgegeven aan de bezorger,maar ik kreeg toch een matras van 90 x 1.95m. Ik heb het €998 contant betaald .
Ik heb geprobeerd een aangetekende brief te sturen waarin staat dat ik de aankoop wil ontbinden, maar dat lukte niet want postbusnummer en postcode kloppen niet.(pob 70 7590 AC Denekamp)
Inmiddels heb ik op het postcode nummer 7590 AB Denekamp (op internet gezocht) een aangetekende brief gestuurd.
Ook heb ik voor een 3 daagse reis Rijn / Moezel betaald. Hoop dat ik mijn geld terug kan krijgen. -
Oct 14, 2014 om 17:10opgelicht[quote=zoekster schreef op zaterdag 11 okt 2014, 12:16]Als u het matras na 14 juni 2014 heeft gekocht, dan heeft u inmiddels 14 dagen bedenktijd.
Eerst heb ik wat vragen aan u:
Heeft u al betaald? En indien ja, hoe heeft u betaald?
Over hoeveel geld gaat het?
Heeft u de matras al binnen?
Staat er een KvK nummer op de bon/overeenkomst? -
Oct 11, 2014 om 12:01opgelichtMijn verhaal is net als van Tineke .Ik heb ook een matras gekocht. Ondanks ik binnen 48 uur telefonisch gereageerd heb willen ze de matras niet ruilen. Ik wilde een aangetekende brief sturen maar hun adres klopt niet. (postbus en postcode). Wat moet ik nu doen?
-
Oct 11, 2014 om 11:41opgelicht[quote=tineke_w schreef op maandag 9 dec 2013, 13:55]Helaas heeft mijn vader in november bij een verkoopdemonstratie een matras gekocht bij MAW Shop. Dit matras is dezelfde avond nog geleverd, inclusief 2 flessen onderhoudsvloeistof a 49 euro (werd pas gemeld nadat het matras was afgerekend). Totaal is 1098 euro betaald, contant bij aflevering. Binnen 8 dagen is een aangetekende brief gestuurd om op basis van de wet colportage de aankoop te ontbinden. Antwoord retour gekregen van MAW Shop dat gebruikte of afgeprijsde goederen niet terug genomen worden. Ik ben dus bang dat dit een lange weg gaat worden om ervoor te zorgen dat MAW Shop het betaalde bedrag teruggeeft. Ik vind het verschrikkelijk dat een man van 73 jaar, die rond moet komen van een AOW en een heel laag pensioen, zo de dupe is van de praktijken van MAW Shop en dat dit bedrijf dit straffeloos kan doen. Wanneer er meer gedupeeerden zijn, kunnen we misschien gezamelijk actie ondernemen of misschien dat kassa bij meerdere meldingen nog een keer ondersteuning wil bieden om het recht te krijgen dat de gedupeerden wettelijk hebben.