Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tkklantenser
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 17, 2010 om 17:27wacht u voor telefoonkopen.nl en solid visionUIteraard, wij horen dat net zo graag als u.
De 1e als het goed is, is omdat de winkel ons aangegeven heeft de klant te hebben gebeld. Wij gaan daar natuurlijk van uit, maar omdat wij zelf niet het telefoongesprek gevoerd hebben, deze toevoeging.
En de 2e als het goed is, is omdat wij van Samsung de bevestiging hebben gekregen dat het display vervangen zal gaan worden, mits het toestel verder nog aan de garantiebepalingen voldoet, maar wij uiteraard niet kunnen beloven dat de 3e partij (de reparateur) dit ook meteen goed afhandelt. Wij gaan hier wel van uit, maar de wet van Murphy zou zo maar eens roet in het eten kunnen gooien.
Ook wij horen graag van mevrouw Pastoor dat alles goed is opgelost. -
Aug 17, 2010 om 16:57wacht u voor telefoonkopen.nl en solid visionGoedemiddag,
als het goed is heeft de winkel vanmiddag telefonisch contact gehad. Ze zullen het toestel nogmaals terug sturen naar de reparateur en in opdracht van Samsung zal het scherm, als het goed gaat, vervangen worden. -
Aug 17, 2010 om 09:24wacht u voor telefoonkopen.nl en solid visionGoedemorgen mevrouw Pastoor,
wij zullen hier induiken en samen met ons filiaal in Eindhoven uitzoeken wat er aan de hand is en zoeken naar een passende oplossing.
Wij zullen u telefonisch benaderen als er wat meer bekend is, hopelijk deze week nog.
Uw klacht staat bij ons geregistreerd onder BC1008-534
Met vriendelijke groet,
telefoonkopen.nl WebCare