Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: toinq63
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 20, 2015 om 14:02malware?spam?Even in antwoord op tijger1
Bouncen vanaf de provider, wil zeggen dat ( je email adres niet bestaat ) en dus niet kan aankomen!
Ik weet niet over een wat voor soort bouncen tijger1 het heeft, maar via je provider (want dan staat de mail nog bij de provider) terug sturen net zoals je ook een mail ontvangt als je een fout in een email adres hebt gemaakt of naar een niet bestaand email adres stuurt.
Dus ik heb het niet over bouncen van de email, als je die al op je PC hebt binnen gehaald, maar op de provider in je WebMail.
Succes tijger1 -
Mar 20, 2015 om 13:21malware?spam?Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid MailWasherPro van? http://www.firetrust.com ? een bedrijf uit Nieuw Zeeland. Waar ik eerst de mail bij de Provider (WebMail) te zien krijg en zo een selectie kan maken of het goede of kwade mail (zwarte lijst) is. Dit wordt dan in een soort data-bank van het programma vastgelegd met een duidelijk overzicht en zo kan je je data-bank van het goede en kwade steeds blijven aanvullen. Als je de kwade mail dan eerst ziet bij de Provider (Webmail) in het programma van MailWasherPro, dat je als eerste opstart! Dan kan je de kwade mail deleten of zelfs bouncen (terug sturen), en als de lijst dan verder goede mail bevat, nadat je de rotzooi hebt verwijderd, dan kan je je goede mail binnenhalen naar je email internet account op je PC. Het kwade en het goede kan je met kleuren visueel zichtbaar maken, waardoor je snel overzicht hebt wat te doen. Persoonlijk vind ik dit het beste programma wat er nu is, en ik heb er een aantal geprobeerd. Er is een gratis versie en Pro probeerversie van. Zelf heb ik de Pro versie (lifetime) gekocht (voor twee PC`s) en ben er erg tevreden mee. Ik hoop dat dit een tip kan zijn voor velen onder U. toinq63
-
Mar 15, 2015 om 12:03Ziggo behandelt klanten niet gelijk.Ziggo geeft gewoon geen antwoord op vragen! Ik ben bij hen in de Ziggo shop geweest en ik heb tal van keren op hun website om vragen oplossingen gevraagd, maar ze reageren niet of ze kunnen niet reageren of wat ik denk, dat als je niet iets bij ze afneemt of opnieuw iets besteld, dat je dan verder niets kan verwachten aan service!
Het betreft voor mij, dat ik een Hisense 3D 4K Tv heb en ik wil de C+-module gebruiken. Daar doen ze niets aan omdat het niet in hun lijn ligt om voor meerdere merken de moeite te nemen, dat dit gaat werken met die C+-module voor de Hisense TV`s, wat toch een erge grote producent wereldwijd van o.a. TV`s is. Jammer, want ik denk er nu aan om over te stappen naar een andere provider. En dan zullen familie en vrienden gaan volgen, omdat die altijd van mijn hulp gebruik maken met dit soort problemen.
Verder is Ziggo onlangs over gegaan met de digitale signalen voor TV op een andere frequentie te zetten en sinds dien functioneert de EPG (Elektronische Programma Gids) heel slecht, deels of helemaal niet!
En als er dan wel wat doorkomt op de EPG, dan gaat dat niet verder dan een uur in het vooruitzicht op wat er op TV kanalen komen gaat. Vroeger/voorheen kon je meer dan 24 uur verder kijken en met een digitale-recorder programma ruim van te voren in programmeren.
Hier komt Ziggo ook alweer met zo`n waardeloos advies, alsof het allemaal aan je zelf ligt.
De arrogantie van een grote provider zijn en niet naar je klanten luisteren, kan je ook schaden en dat begrijpen ze niet of hebben er van wege de grote getallen er gewoon geen boodschap aan. Menig bedrijf is daar aan kapot gegaan!
Ik hoop dat ZIGGO zo wijs is om goed naar problemen te luisteren en vooral problemen op te lossen. Een zeer ontevreden klant op dit moment ben ik van Ziggo! toinq63.