Antwoorden gegeven door: tsonius
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 19, 2005 om 18:42Siemens SL55 - na 7 reparatie's afgewezenJa ik ben zovaak in de vodafone shop geweest, alleen hebben ze me altijd weer weggestuurd met dingen als, daar gaan wij niet over, los dat maar op met Siemens, u moet schriftelijk een brief sturen naar Vodafone, daar kunnen wij geen contact mee opnemen.. En nog mee van die lul koek, en ja je kan wel hijsa gaan maken in de winkel, maar als een medewerker niet wilt helpen zal die niet snel veranderen.
-
Oct 19, 2005 om 18:38Siemens SL55 - na 7 reparatie's afgewezenvoor de duidelijkheid, de vochtschade werd geconstateerd na de derde reparatie bij siemens, en de vijfde in totaal, dus hun waren toen al fout, ik denk persoonlijk dat hun de water vochtschade als excuus hebben gebruikt om mij aftewimpelen.
-
Oct 15, 2005 om 18:29Siemens SL55 - na 7 reparatie's afgewezen
Vandaag in de winkel geweest, ze zeiden:
Wij kunnen u niet verder helpen, na 1,5 jaar kunt u niet meer in de winkel terecht voor uw klachten en moet u het via het hoofdkantoor van Vodafone spelen. Als u een brief opstuurd, krijgt u binnen 30 dagen bericht.
Nou dan ben ik weer lekker klaar mee, ik heb ook in de winkel de medewerker duidelijk gewezen op de artikelen en wetboeken, maar tevergeefs. Ik kwam om half 5 iets voor sluitingstijd en het was aardig druk, met een verheffende stem heb ik ook duidelijk meerdere malen herhaalt dat na 7x reparaties er noggeen goede service is van Vodafone is, en dat ik het behoorlijk zat was met die slappe antwoorden. Echter denk ik dat ze wel deels de waarheid spraken, anders hadden ze dus wel moeite gedaan, lijkt mij?!
Dus zojuist de brief opgesteld aan het hoofdkantoor, morgen maar even posten denk ik.
Gr
-
Oct 13, 2005 om 19:12Siemens SL55 - na 7 reparatie's afgewezen
Ja ik vond het ookal zo vreemd, maarja ik met mijn goede gedrag ga vrolijk naar Siemens toe. Ik zal het bij de Vodafone shop maar ff duidelijk gaan maken, en ze gewoon wijzen op alle reparatie's. En dat ik kosteloos een nieuw toestel wil. Het heeft me teveel elende bezorgt, en het wetboek geeft al aan, dat een aankoper geen overlast mag hebben van een aankoop binnen een gestelde termijn.
Ik hou je op de hoogte.
Gr
-
Oct 12, 2005 om 15:03Siemens SL55 - na 7 reparatie's afgewezen
Ik zie net dat ik ben vergeten ze vermelden dat ik het toestel in januari 2004 heb aangeschaft. Na 1 jaarheeft de vodafone shop geweigert mij service te bieden en mij doorverwezen naar siemens omdat siemens 2jaar garantie geeft op haar producten, en vodafone maar 1 jaar service bied.
Vandaar dat ik persoonlijk met siemens aan het aanrommelen was/ben.
-
Oct 12, 2005 om 14:41Siemens SL55 - na 7 reparatie's afgewezen
Ze melden mij tussendoor dat ik water/vochtschade heb opgelopen met het toestel, terwijl ik het toestel amper uit de post heb en ik kan hem weer op de post doen. Eerste klas onzin, en dat constateerde zij na, heel toevallig de derde reparatie bij hun, en de vijfde reparatie als je Vodafone meetelt. Dus ze voelde hem toen al aankomen denk ik.
-
Oct 12, 2005 om 14:38Siemens SL55 - na 7 reparatie's afgewezen
De eerste 2 x ben ik in de Vodafone shop geweest voor de 2 reparatie's, de shop speelde het door naar het reparatie centre.
Daarna ben ik via de klanten service van siemens met dhr. Wieringa & T. v Loo. in contact gekomen, die mij keer op keer het toestel liet opsturen.