Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: tsuitc
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 2, 2012 om 21:29Van box 3 naar box 1?Hartelijk dank Tijger1
-
Dec 2, 2012 om 15:40Van box 3 naar box 1?Beste Tijger1,
Mijn vrouw ontvangt inderdaad heffingskorting. Mijn beide studerende kinderen zijn boven de 20. Ik neem aan dat beide gevallen niets met mijn hypotheek te maken heeft?
Vriendelijke groet -
Dec 2, 2012 om 10:48Van box 3 naar box 1?Beste Tijger1,
In het artikel van de Volkskrant stond niets over september 1999. Ik heb geen extra premie gestort, al die jaren geen veranderingen aangebracht.
Mijn vrouw (huisvrouw, doe geen aangifte) en ik staan inderdaad beide op de spaarpolis. Ik moet nog 9 jaar aflossen. Ik denk niet dat ik twee keer 21.139 euro haal.
Hartelijk dank voor uw heldere uitleg. -
Dec 1, 2012 om 21:36Van box 3 naar box 1?Beste Tijger1,
Hartelijk dank voor uw antwoord.
In de Volkskrant van vandaag staat 'Wie in de spaarhypotheek meer heeft gespaard dan 21.139 euro moet over het meerdere van dat bedrag 1,2 procent vermogensrendementheffing gaan betalen'.
Als ik uw reactie goed hebt begrepen, geldt bovengenoemde niet voor mij omdat ik vóór 14 september 1999 ben begonnen met opbouwen. Ondanks dat ik nu op 24.375 euro sta. Klopt dat?
Alvast bedankt -
Jan 26, 2012 om 21:03NS = No ServiceDe kaart is vandaag binnen!
Ik dank jullie allemaal voor de adviezen. -
Jan 24, 2012 om 22:01NS = No ServiceWeer 10 dagen verder. Nog steeds geen kaart. De NS is nog steeds aan het uitzoeken. Zucht!
-
Jan 13, 2012 om 21:11NS = No ServiceBeste evav,
Ik heb inderdaad een voordeelurenabonnement van één maand gekregen. Dat is wel aardig van de NS.
Het is niet leuk dat de NS mij verwijst naar OV-chipkaart en die verwijst mij weer terug naar de NS. Wie is verantwoordelijk? De NS? Die heeft immers geld van mij ontvangen.
Ik ben benieuwd wanneer ik uiteindelijk mijn kaart krijg. -
Jan 10, 2012 om 16:48NS = No ServiceNog steeds geen dalvoordeelkaart ontvangen. NS gemaild, wordt doorverwezen naar OV-Chipkaart.
OV-Chipkaart vandaag mailt terug: Dank u wel voor uw reactie van 8-1-2012. Uit uw e-mail begrijpen wij dat u tot op heden geen OV-chipkaart heeft ontvangen. Dit vinden wij vervelend voor u.
Helaas kunnen wij uw aanvraag niet terugvinden in ons systeem. Om u beter van dienst te zijn vernemen wij graag van u wanneer NS de aanvraag voor de OV-chipkaart heeft doorgestuurd naar ons.
Dus weer een mail naar NS, ik kan natuurlijk niet weten wanneer NS de aanvraag heeft doorgestuurd naar OV-chipkaart.
Beste deskundigen, ik wordt dus voor de tweede keer doorverwezen en terugverwezen (Een keer telefonisch en een keer per mail). Wat kan ik nog doen? Mag ik mijn geld terug eisen? -
Jan 3, 2012 om 17:03NS = No ServiceBeste haagee,
Ingangsdatum was 30 december 2011.
Nee, nog steeds geen dalvoordeelkaart ontvangen, maar als compensatie heb ik vandaag een voordeelurenabonnement van één maand gekregen.
Voorlopig heeft Getty het beste antwoord gegeven en je hebt gelijk met "NS is zeer voorkomend met oplossingen".
Dankjewel Getty en haagee -
Dec 30, 2011 om 19:08NS = No ServiceBeste mahadma,
Weet je zeker dat OV-chipkaart een achterstand van levering heeft? Want OV-chipkaart wees me terug naar NS omdat zij geen gegevens van de NS heeft ontvangen.