Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: twinqle
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 22, 2013 om 12:52Casino spamIk heb het al aardig onder controlle en hanteer de volgende werkwijze.
Als het een lead generator mail is dan laat ik mij bellen om achter de gegevens te komen van het bedrijf, zodra ik die heb ga ik de directeur benaderen en het bedrijf van mail voorzien om ze bezig te houden en zoveel mogelijk tijd van hun in beslag nemen. Vraag proefmonsters op laat ze terugbellen omdat k nu ff geen tijd heb, dit alles om bij hun de kosten op te voeren. Aan het eind meld ik dat ik hen aangemeld heb bij spamklacht.nl (doe ik niet want dat is me teveel gedoe)
Mooiste is ook nog ff antwoordnummer zien te bemachtigen, daar kan je tot 10 kilo een doos heensturen en liggen de kosten bij hun.
Dit laatste heb ik een keer gedaan nadat ik steeds gevraagd werd om lid te worden van een medium in Limburg, werd er gek van. Bellen kon niet ze hadden geen nummer toen ben ik gaan zoeken op internet en vond hun antwoordnummer, daar heb ik een doos tuinafval heengestuurd met de vermelding dat dit elke keer verstuurd wordt als ik weer mail krijg en het was meteen afgelopen.
Resultaat is dat ik nu bijna geen SPAM meer heb.
Ik moet wel zeggen dat ik er een beetje een sport van gemaakt heb want het kost je wel tijd maar goed het resultaat is ernaar.
Doe er je voordeel mee .... gr Rob -
May 16, 2011 om 16:48betrouwbaarheid puresentialIk heb zojuist spam van ze ontvangen en even uitgezocht wie erachter zit en daarbij ook telefoonnummerds gevonden, het is Rutger Hensel telefoonnummer 020 8932833. Nog even verder gezocht, hij is van http://www.henselutions.com Henselutions
Overtoom 473 I
1054 LE Amsterdam
The Netherlands
Ik zou zeggen bel hem allemaal even hij weet wie erachter zit en werkt hier indirect aan mee want hij is het administratief contact, is lijkt me dus mede verantwoordelijk. Verder is het aan te raden de mail die je hiertoe gebracht heeft even bij www.SPAMKLACHT.nl aan te melden, hoe meer mensen dat doen hoe eerder ze gestopt worden en reken maar dat ze een hoge boete krijgen.
Het is ook een idee om de provider (managedomain.nl) aan te spreken op hun klant, bevestig alles per mail en als je telefonisch contact hebt schrijf de naam telefoonnummer en tijdstip van contact op. Hoe een goede administratie bij van je acties.
admin-contact: P-RQH589
admin-organization: ManageDomain
admin-fname: Rutger
admin-lname: Hensel
admin-street: Overtoom 473-1
admin-city: Amsterdam
admin-zip: 1054LE
admin-country: NL
admin-phone: +31208932833
admin-email: