Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: uilenburg
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 16, 2012 om 22:30Weer niet op reis mat D-reizenVandaag is het al de 16de juni, nog drie keer NIX gehoord van D-reizen, NIX van de beloften waargemaakt helaas, zouden ze zelf op vakantie zijn met die door ons niet te boeken goedkope reisjes?
Op 4 juni zijn wij benaderd door D-reizen dat direct en per ommegaande iets geregeld zou worden voor ons, oeps, enne bijna twee weken later, nog steeds digitale stilte, D-reizen , hoe kan dit?
Jullie waren onze maatjes, vanaf 2002, altijd goede relatie gehad, maar is het in deze crisistijd opeens alles iets ietsjepietsje stroever?, iets afstandigger?, iets meer berekenender?
Zijn wij een oude, vertrouwde vakantievriend verloren!? -
Jun 15, 2012 om 20:24Weer niet op reis mat D-reizenHalloooo D-reizen halloooo,
Per ommegaande was mij beloofd dat ik zo spoedig mogelijk wegens alle perikelen over een geboekte reis die toch helaas niet te boeken was, omdat-ie te goedkoop op de site was gezet, ... een flexpakketje als cadeautje toegestuurd zou krijgen, ... Ik zit niet in Timboektoe of in Bora Bora noch op Antarctica, maar ik zit gewoon op een bank in regenachtig Nederland te wachten, ... nou, D-reizen, ben toch benieuwd hoe jullie dat regelen, of gaat ook dit niet door wegens een foutje, een versprekinkje, of gewoon ook effies alweer vergeten?
Komt dat cadeautje nog of zullen we maar vaststellen dat ook mondeling toegezegde afspraakjes, net zoals aanbiedingen op jullie vakantiesite, maar met een stevig korreltje zout moeten worden genomen?
Is er hier iemand nog geïnteresseerd in zo'n pakketje? Ik ga dit jaar maar ergens anders iets boeken, bye bye fly fly D-reizen.
Jammer, misschien volgende keer een nieuwe kans? -
Jun 6, 2012 om 10:16Weer niet op reis mat D-reizenWe zijn intussen gebeld door D-reizen, weer een allervriendelijkste medewerker, die het ook sneu vond dat de geboekte reis voor de tweede keer niet doorging, hij bood excuses aan en dat hebben wij aanvaard. Binnen één week voor de tweede keer excuses en voor de tweede keer aanvaard. Case closed!
De fout zou liggen bij Holland International en die club houdt zich aan de kleine lettertjes en wil niets aanbieden, maar D-reizen wel. Wij krijgen gratis een flexpakket, dat houdt o.a. in dat je bij een eventuele volgende reis geen boekingskosten betaalt, meestal zo'n € 20.
Ook wou hij wel meezoeken om een alternatieve reis te vinden, maar dat is dus hetzelfde aanbod wat ook op de site staat. En hij zou ons berichten, mocht er onverhoopt een aardige aanbieding op de plank liggen. We wachten maar af.
Tenslotte stelde hij voor om de volgende keer maar in de vakantiewinkel van D-reizen te boeken, daar kunnen de vriendelijke dames direct zien of de prijs correct is. Maar ja, nu heeft iedereen internet thuis, onderweg en overal, dus dan ga je natuurlijk niet zo snel weer naar die winkel, toch?
Bovendien zou hij een aantekening bij onze naam zetten, hij voorspelde dat er dan mogelijk bij een volgende reis sprake van een korting zou kunnen zijn, maar echt concreet werd dit niet, tenslotte kan een opmerking bij je naam ook betekenen dat je op een zwarte lijst komt, nietwaar?
Intussen hebben wij dus nog steeds geen reisje gevonden, maar we blijven de site van D-reizen in de gaten houden en blijven aktief zoeken en ach, we genieten ook wel een beetje van de voorpret van het zoeken naar een reis.
Zoals boven reeds gemeld, voor ons is deze case closed, tenzij we straks voor de derde keer op rij een reis boeken die ook weer achteraf te goedkoop op de site is gezet, of als inderdaad D-reizen zelf ons benadert met een aardige aanbieding. Ja, dan zullen we dat ook melden..
Tenslotte wil ik graag alle mensen bedanken die een reactie plaatsten. -
Jun 3, 2012 om 10:56D-reizen - uitverkoop?? Vergeet het maar - lokkertjes noemen wij het!Er komt een vervolg …. benieuwd? Lees straks mee …..
-
May 25, 2012 om 17:45D-reizen - uitverkoop?? Vergeet het maar - lokkertjes noemen wij het!En nog even ter aanvulling, het is natuurlijk echt D-reizen zelf die klanten op een dwaalspoor brengt, op hun eigen homesite staan steeds wisselende marketingteksten met kreten als "stuntprijzen", "weekknaller" met daaronder de veelbelovende tekst "dit kan niet waar zijn" !
Kijk als je zo adverteert is het logisch dat als je een keus kan maken uit zeer vele goedkope reisjes, dat je dan natuurlijk niet denkt aan een tikfoutje. Bovendien zitten er vele mensen die toch die sites met aanbiedingen constant checken, neem ik aan, ze kwamen uiteindelijk zelf met hun beroemde "prijscheck", nergens goedkoper dan bij D-reizen.
Verder vind je op hun homesite teksten als "in prijs verlaagd", "laagste prijsgarantie", "geen onzinnige toelagen" en "minimale boekingskosten". En steeds "de beste aanbieding voor de laagste prijs". Tenslotte ; "lastminutes met hoge kortingen" en "2 weken vakantie, één week betalen".
Met al deze marketingkreten die D-reizen zelf gebruikt is het natuurlijk logisch dat wij niet aan een tikfout hebben gedacht bij het boeken van deze reis, immers het leek goedkoop, en dat zeggen ze in vele woorden steeds zelf ook! -
May 25, 2012 om 17:04D-reizen - uitverkoop?? Vergeet het maar - lokkertjes noemen wij het!Kan best zijn saunafreakje, maar er werd niet 1 maar wel 8 van die reizen aangeboden en dan denk je echt, zo in deze crisistijd willen ze een paar leuke reizen weggeven.
Maar laten we de discussie op dit platform maar sluiten. Dat lijkt me beter.
Fijne pinksterdagen iedereen, het wordt vervolgd. Ik ga met dossier het verderop zoeken! -
May 25, 2012 om 16:42D-reizen - uitverkoop?? Vergeet het maar - lokkertjes noemen wij het!Ach het is nu een principe-kwestie aan het worden. Ze hebben niet volgens de voorwaarden gehandeld, want ze hebben ons niet binnen 2 uur gebeld, zelfs niet binnen 1 dag. N.a.v. een mail hebben ze ons de volgende dag pas laat in de middag gebeld en uitleg gegeven van de fout die Holland International heeft gemaakt.
Ik zal jullie hier niet vermoeien met het gehele dossier. Daar is het te mooi weer voor! Wordt wel vervolgd. -
May 25, 2012 om 16:23D-reizen - uitverkoop?? Vergeet het maar - lokkertjes noemen wij het!D-reizen redt zich er zo mooi uit - op mijn boekingsformulier staat het volgende zwart op wit:
ik citeer:
"Op dit moment kunnen wij de definitieve prijs niet opvragen bij de touroperator. Er is een kleine kans dat de prijs nog wijzigt. Wij nemen in dat geval altijd telefonisch contact met u op. Voor uw vakantie met het totaalbedrag van 458,50 dient u nu 70 aan te betalen. etcetc. overzicht gegevens staan vermeld en overzicht van de vakantie. Zaterdag 14 juli - zaterdag 4 augustus in hotel radisson blu spanje, vliegreis, 2-persoonskamer logies/ontbijt"
Maar ach, D-reizen is ook een bemiddelingsorgaan. Tip: kopieer de bestemming en google, je prijs is dan lager. -
May 25, 2012 om 15:32D-reizen - uitverkoop?? Vergeet het maar - lokkertjes noemen wij het!D-reizen heeft gebeld en probeerde nogmaals de fout die in de boeking was uit te leggen, maar ze hebben geen alternatief voor mij en wensten me fijne pinksterdagen!
Ja, zo gaan soms de dingen, jammer dat zo'n grote reisorganisatie je niet eens een alternatief kan aanbieden en heel wel heel snel de schuld geeft aan Holland International en geen excuus kan eraf.
Ik denk na over vervolgstappen!