Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: upcwebcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 2, 2016 om 13:20Verhuizen met ziggo nu opeens 16 euro duurder per maand.Dit valt je rauw op je dak, dat begrijp ik. Je kunt je abonnement niet meenemen vanuit (oud) Ziggo gebied naar (oud) UP|C gebied. Dit is zo omdat de netwerken verschillend zijn, hierdoor werkt de apparatuur die je gebruikte niet in je nieuwe woonplaats en geldt het nieuwste portfolio.
Ewolt
Ziggo webcare -
Jan 11, 2015 om 10:27Horizonbox UPC is stroomvreter.Het stroomverbruik van de Horizon HD DVR Mediabox is afhankelijk van de functies die worden gebruikt zoals de DVR of wifi.
Er zijn verschillende standen.
Aan: maximaal 59 Watt
Hoog (actief) stand-by: 56 Watt
Hoog (passief) stand-by: 38,3 Watt
Midden stand-by: 27,5 Watt
Laag stand-by (snel opstarten): 2,6 Watt
Laag stand-by: 1 Watt
Op onze website kun je een uitleg vinden over het aanpassen van de stand-by instellingen: http://www.upc.nl/klantenservice/uitleg/energie-instellingen/#stand-by-instellingen-overige-mediaboxen
Met vriendelijke groet,
Marcel | UPC Webcare -
Nov 19, 2014 om 18:45UPC verlengt contract onrechtmatig bij opzeggen HBODag desteef,
Ik heb met verbazing je verhaal gelezen. Wat jammer dat dit zo gelopen is.
HBO is een losse toevoeging (premium) op je pakket en daarom altijd maandelijks opzegbaar. Je kunt dit ook lezen op onze website: http://www.upc.nl/televisie/abonnementen/extra-zenderpakketten/hbo/, zie het kopje bestellen en hieronder en ook onderaan de website kun je dit vinden. Ook wanneer er gratis acties zijn of acties met korting en deze verlopen na een bepaalde periode, kun je daarna een premium altijd maandelijks opzeggen. Omdat het geen onderdeel is van je totaalpakket blijft de jaarovereenkomst voor het pakket onaangeraakt.
Deze voorwaarden hebben altijd al gegolden voor onze premium abonnementen. Erg vervelend dat dit naar jou anders is gecommuniceerd of dat dit via de online opzegging blijkbaar verkeerd is gelopen. Excuses daarvoor.
Hoe is dit nu afgelopen? Heb je HBO kunnen opzeggen en je huidige pakket behouden?
Vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare -
Nov 13, 2014 om 09:48UPC komt belofte niet naBeste apvw,
Heel vreemd dat de voorwaarden eerst zijn geaccepteerd en dat er vervolgens op terug wordt gekomen. Kun je een mail sturen naar webcare@upc.nl met je postcode en huisnummer en de vermelding "Reactie Kassa"? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt uitgezocht en dat er contact met je wordt opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Marcel | UPC Webcare -
Oct 16, 2014 om 11:36upc ww veranderenAll,
Begrijpelijk dat hierover vragen zijn. Graag informeer ik jullie.
Wij kunnen een e-adres niet zomaar deactiveren en wijzigen. Indien het geen probleem voor je is om een ander e-mailadres te gebruiken dan kun je er voor kiezen via accountbeheer een alias aan te maken. Hoe je dit doet vind je hier: http://www.upc.nl/klantenservice/uitleg/e-mail-gebruiken/#e-mailaccount-aanmaken-en-beheren
Op onze website is een pagina aangemaakt met belangrijke informatie over deze kwestie: http://www.upc.nl/over-upc/nieuws/informatie-e-mailadressen/.
Als er verder nog vragen zijn, laat het me weten.
Vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare -
Sep 19, 2013 om 09:31upc rekent 2 maal borgBeste terryslach,
Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt. In principe betaal je één keer borg. Ga je over naar een ander product dan wordt de borg meegenomen. Als er onverhoopt toch twee keer borg in rekening gebracht is, heb je uiteraard recht op teruggave.
Zou je mij een e-mail willen sturen met je gegevens naar webcare@upc.nl, met als onderwerp 'Vara Kassa Forum'?
Ik zoek graag voor je uit wat de reden is dat je twee keer borg in rekening gebracht hebt gekregen.
Met vriendelijke groet,
Sarah
UPC Webcare -
May 1, 2013 om 10:22opzegging[quote=frans laurensen schreef op dinsdag 30 apr 2013, 10:32]goede dag,wij hebben eind februari contact gehad met upc wanneer wij naar een andere provider konden zij gaven ons 20 maart door zo gedaan daarna kregen wij een boete van 420 euro wegens contractbreuk dit hadden ze ons ook kunnen zeggen bij de opzegging dan waren wij onze afspraken gewoon na gekomen
Hallo Frans,
Het is inderdaad belangrijk dat je goed geinformeerd wordt over je contractperiode bij een opzegging. Kun je een e-mail sturen naar webcare@upc.nl onder vermelding van "Reactie Kassa"? Dan zoek ik graag voor je uit wat hier mis is gegaan en wat ik voor je kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Marcel -
Dec 13, 2012 om 13:44Mag UPC de abbonement met 1 jaar verlengen zonder dit te vertellen ?@niels_bleekman,
Bij een up of downgrade van je abonnement ga je een nieuwe overeenkomst van een jaar aan. Dit staat ook in de voorwaarden en in de bevestiging die je ontvangt bij de pakketswijziging.
Indien je een abonnement opzegt binnen een contractperiode is het natuurlijk wel de bedoeling dat je geinformeerd wordt over de eventuele afkoopsom.
Kun je ons een e-mail sturen naar webcare@upc.nl onder vermelding van "Kassa forum"? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op en kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Marcel -
Dec 7, 2012 om 15:11Vervolg UPC chaos@yvonne100,
Zoals ik in een reactie op een andere post heb aangegeven kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Kun je ons een e-mail sturen naar webcare@upc.nl onder vermelding van: 'Kassa forum'? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Marcel -
Dec 6, 2012 om 14:33UPC Horizon@yvonne100,
Vervelend om te horen dat je nog niet bent teruggezet naar de oude situatie. We kijken graag wat we voor je kunnen betekenen om een oplossing te bespoedigen.
Kun je ons een e-mail sturen naar webcare@upc.nl onder vermelding van: 'Kassa forum'? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Marcel