Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: uvit webcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 14, 2013 om 11:03Kosten voor onterechte incassoBeste mrt2,
Wil je je klacht en klantgegevens mailen naar webcare@bewuzt.nl, dan zoeken we dit voor je uit. We helpen je graag.
Met vriendelijke groet,
Tjeerd
Webcare Bewuzt -
Mar 6, 2012 om 15:19VGZ Uitbetaling DeclaratieGeachte heer, mevrouw,
Wat vervelend om te horen dat u geen duidelijkheid hebt over de afhandeling van uw declaratie. Graag ontvang ik van u uw klantgegevens en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent, zodat wij kunnen kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt uw gegevens e-mailen naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Sandra
Webcare VGZ -
Feb 7, 2012 om 14:56zorgverzekering niet opgezegdGeachte heer,
Ik werk voor het Webcare team van VGZ. Dit team is opgericht om klanten te helpen die hun klacht op internet plaatsen. Graag ontvang ik van u uw klantgegevens en het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent, zodat wij kunnen kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt uw gegevens e-mailen naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Sandra
Webcare VGZ -
Jan 24, 2012 om 16:05ziektekostenverzekeringBeste Siny Pots,
Fijn om te horen dat het netjes opgelost is. Bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
sandra Geeven
Webcare IZZ -
Jan 24, 2012 om 14:48Mag een verzekering zonder toestemming mijn verzekering ergens anders onder brengen?Beste Alysia,
Mijn naam is Birgit en ik ben werkzaam bij het webcare team van VGZ.
Wat vervelend dat u tegenstrijdige informatie van ons hebt ontvangen. Wij willen u graag voorzien van de juiste informatie. We hebben uw klantgegevens daarvoor nodig. Deze kunt u sturen naar klachtenwebcare@vgziza.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Birgit
Medewerker Webcare -
Jan 19, 2012 om 16:52ziektekostenverzekeringBeste Sinypots,
Wij komen nog steeds erg graag in contact met u.
Stuur alstublieft een e-mail met uw klant en telefoonnummer naar:
klachtenwebcare@izz.nl
Wij nemen uw e-mail zo snel mogelijk in behandeling en bellen u met een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Melvin Boender
Webcare IZZ -
Jan 17, 2012 om 10:56ziektekostenverzekeringHoi Sinypots,
Mijn naam is Melvin en ik werk bij het Webcareteam van IZZ.
Graag lossen we dit probleem op. Hiervoor heb ik wel uw klant en telefoonnummer nodig. Stuurt u deze alstublieft naar:
klachtenwebcare@vgziza.nl
Ik pak dit dan meteen voor u op en bel u met een oplossing.
Ik bedank u alvast voor uw tijd en moeite.
Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar IZZ
Melvin Boender
Webcare -
Dec 14, 2011 om 10:34zorgverzekeraar VGZHoi Twan,
Mijn naam is Melvin en ik werk bij hetzelfde team als Danielle.
Wij werken beiden bij de Afdeling Klachtenmanagement van VGZ.
Dit houdt in dat wij bij een klacht zoals die van u een dossier aanmaken over uw klacht.
Wij zoeken daarna grondig en onafhankelijk uit of wij of het ziekenhuis een vergissing hebben gemaakt. Wij koppelen dit altijd direct aan u terug.
Voordat wij u van dienst kunnen zijn hebben wij wel uw klant en telefoonnummer nodig. Mailt u die alstublieft naar
klachtenwebcare@vgziza.nl.
Wij hebben per ongeluk het verkeerde e-mail adres eerder op deze website vermeld. Hiervoor bieden Danielle en ik excuses aan.
Met vriendelijke groet,
Melvin
Webcare VGZ -
Dec 13, 2011 om 10:05zorgverzekeraar VGZBeste Twan,
Mijn naam is Daniëlle en ik ben een medewerker van het webcare team van VGZ.
Graag willen wij met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen met uw NAW gegevens naar klachtenwebcare@vgz.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Daniëlle
VGZ webcare team -
Aug 8, 2011 om 10:47UniveHallo Hondenkapper,
Mijn naam is Melvin en ik werk voor het Univé Webcare team.
Graag komen wij in contact met u.
Stuurt u ons alstublieft uw Klant en telefoonnummer naar klachtenwebcare@unive.nl.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groeten,
Univé webcare
Melvin.