Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: valkenswaard
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 5, 2012 om 19:40Samsung Galaxy s2 reparatie Solid VisionVandaag bericht gekregen van Solid Vision dat mijn Galaxy Ace niet onder garantie valt
Deze mail kreeg ik:
Reparatie omschrijving: Onderdelen vervangen
De reparatie van uw toestel valt niet onder de fabrieksgarantie als gevolg van Schade door verkeerd gebruik. De totale kosten van de reparatie zijn € 123,08. Dit is inclusief verzendkosten en BTW. De uiteindelijk in rekening te brengen kosten kunnen tot 10% afwijken van deze prijsopgave. Bij een afwijking van meer dan 10% komt deze prijsopgave te vervallen en zullen wij u een nieuwe, herziene prijsopgave sturen.
Hoe vaag kun je zijn
Schade door onjuist gebruik? Hoe kun je een telefoononjuist gebruiken?
Onderdelen? welke onderdelen
Probleem van de telefoon was dat hij snel leeg was en dat de usb wel oplaad maar zelden verbinding met KIES maakt.
Als ik het toestel terug wil moet ik bijna 50 Euro betalen.
Ik heb deze klacht ook bij de ombudsman neer gelegd en wacht op antwoord van Samsung.
Ik lees veel klachten over het bedrijf Solid Vision en vraag me af of Samsung hiermee wel de juiste reparatie partner gevonden heeft.
Het is natuurlijk wel goedkoop als alles binnen garantie door de klant betaald wordt maar het merk Samsung zal het niet zo goed meer doen.
Als ik een reactie krijg van Sansung zal ik deze hier neerzetten, zowel positief als negatief.
Ik heb nu nog het volste vertrouwen in Samsung en verwacht dat het probleem opgelost zal worden.