Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: vanhemert
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 30, 2011 om 12:58htc met waterschade?????Wij hebben ongeveer twee jaar geleden hetzelfde meegemaakt met de Belcompany.Ze zeggen dat ze het toestel naar de leverancier sturen, maar in werkelijkheid sturen ze het naar hun eigen bedrijfje voor reparatie. Onze zoon had een nieuwe telefoon en na twee weken zou er volgens dat bedrijfje al waterschade zijn, dit was onmogelijk. Via kassa is de telefoon voor een tweede controle naar een ander bedrijf gestuurd. Er was totaal geen waterschade en we kregen de telefoon gemaakt terug. Dit gemeldt aan de belcompany, die nu ineens wel een ander toestel wilde geven met een kleine bijbetaling. Dit hebben wij niet gedaan.
Misschien kunt u bij kassa het adres opvragen van het bedrijf, die ons geholpen heeft en nooit meer iets kopen bij de belcompany. Die weten niet wat service inhoudt.
Succes -
Mar 2, 2011 om 12:01aankoop Bart SmitU heeft waarschijnlijk de uitzending niet gezien. Het team van Tros Radar heeft uit eigen zak een nieuw stuur gekocht.
Dus niet kosteloos.
Ik hoop niet dat U zelf een winkel heeft of klanten. Met zo'n houding houdt U er anders weinig over. -
Mar 2, 2011 om 11:45aankoop Bart SmitBeste edrick3,
Ja, Bart Smit was zo arrogant om niet te komen of mee te denken over een oplossing. Zo denken wij zijn groot en zij zijn klein, ze kunnen ons niets maken.
Wat een schandalige houding voor een winkel die het juist van de kleine mannen moet hebben.
Gelukkig was Tros Radar zo vriendelijk om een oplossing te bieden, een nieuw stuur. Onze zoon was dolgelukkig.
vr.gr, mevr. van Hemert