Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: verrasstickets
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 9, 2014 om 08:25Oplichting verrassingstickets.nl@shoshana
Bedankt voor uw bericht. We informeren u graag dat u net als alle andere reizigers die met ons op reis gaan 2 dagen voor vertrek uw instapkaarten per e-mail ontvangt.
Bij vertrek op zondag is dat dus op vrijdag. Bij vertrek op maandag is dat op zaterdag. Dit staat zo ook in uw boekingsbevestiging omschreven.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl -
Sep 5, 2014 om 14:46Oplichting verrassingstickets.nl@wilcon
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat de afhandeling van uw reservering niet naar wens verloopt. Helaas blijkt uit uw bericht niet wat het referentienummer is van uw boeking of wat uw naam is.
Vriendelijk verzoeken we u dit naar ons te mailen via info@verrassingstickets.nl, dan kunnen we uw verzoek meteen verwerken.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl -
Aug 30, 2014 om 14:49Oplichting verrassingstickets.nl@tijger1
Beste Tijger1,
Graag informeren wij u dat wij onze reizigers die ons direct benaderen met vragen of opmerkingen binnen 24 uur van dienst zijn. Mochten daar zaken zijn die niet als gewenst verlopen dan lossen we dat per ommegaande op.
Wanneer er reizigers zijn die de voorkeur geven aan een openbaar forum en niet onze klantenservice benaderen dan kunnen we deze hier van dienst zijn als dat nodig is. Reizigers die ons met spoed wensen te bereiken kunnen ons benaderen op het noodnummer zoals weergeven in de boekingsbevestiging.
Het zou ons tenslotte niet sieren wanneer wij deze reizigers niet van dienst zijn als er iets niet naar wens blijkt te zijn. Wij helpen graag zodat wij iedereen zo veel mogelijk tevreden kunnen stellen.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl -
Aug 30, 2014 om 13:54Oplichting verrassingstickets.nl@ra318
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat uw reservering nog niet is afgehandeld. Het kan inderdaad voorkomend dat wij reizigers adviseren op een andere datum te reizen omdat we dan een beter arrangement kunnen aanbieden.
Uit uw bericht blijkt niet wat uw naam of referentienummer van de boeking is. Kunt u ons dit toesturen aan info@verrassingstickets.nl? Dan kunnen wij uw reservering opzoeken en dit naar tevredenheid oplossen net als bij onze andere tevreden reizigers.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl -
Aug 21, 2014 om 21:54Oplichting verrassingstickets.nl@emp
Beste heer Akyar,
Bedankt voor uw reactie en onze excuses voor de vertraging van enkele dagen in de afhandeling van uw reservering. Uw eerdere e-mail heeft ons in goede orde bereikt en is nu verwerkt.
Wij hebben uw reservering nu afgehandeld en bieden u gratis ontbijt aan tijdens uw verblijf en een upgrade naar een 4-sterrenhotel om dit met u goed te maken.
De boekingsbevestiging is inmiddels naar u verzonden.
Mochten we u nog van dienst kunnen zijn, dan vernemen we dat graag.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl -
Aug 21, 2014 om 21:26Oplichting verrassingstickets.nl@emp
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat uw reservering nog niet is afgehandeld. We zouden u graag van dienst zijn maar in uw bericht heeft u niet aangegeven wat uw naam is of wat uw boekingsreferentienummer is.
We vernemen dan ook graag wat het referentienummer van uw boeking is zodat we uw verzoek kunnen verwerken. U kunt dit ook toesturen aan info@verrassingstickets.nl.
Alvast bedankt voor uw reactie zodat we u van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl -
Aug 16, 2014 om 14:09Oplichting verrassingstickets.nl@angelavdveek
Beste mevrouw van der Veek,
Bedankt voor uw bericht. U heeft geen verrassingsarrangement geboekt maar een stedentrip naar Praag. Dit wordt niet door Verrassingstickets.nl afgehandeld.
Wij hebben uw verzoek doorgestuurd naar de juiste afdeling en u zal uw boekingsbevestiging nogmaals toegestuurd krijgen. Van onze collega's hebben we namelijk begrepen dat u deze op 11 juli al toegestuurd heeft gekregen en dat uw reis gewoon in orde is.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl -
Aug 15, 2014 om 13:34Oplichting verrassingstickets.nl@stedentrip
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor uw reactie en jammer om te vernemen dat u de voor u geboekte accommodatie geen kans geeft en onze routebeschrijving niet wenst te ontvangen. In onze beschrijving kunt u namelijk precies terugvinden hoe u het beste naar de accommodatie kunt reizen met het openbaar vervoer, wat eenvoudig is.
Vanaf de luchthaven van Bergamo adviseren we u gebruik te maken van de voordelige shuttlebus waar u voor slechts EUR 9 een retourticket aanschaft. Vervolgens kunt u met het lokale openbaar vervoer reizen naar de halte die op slechts 350 meter afstand van de hotelaccommodatie is gelegen (Via Vitt. Veneto Via Patellani).
Mocht u alsnog onze beschrijving wensen te ontvangen, dan vernemen we dat graag: andere reizigers zijn hier namelijk wel degelijk tevreden over en hebben dit aan ons laten weten nadat ze in deze accommodatie hebben verbleven.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl -
Aug 15, 2014 om 11:58Oplichting verrassingstickets.nl@stedentrip
Beste heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. We adviseren u om per e-mail of telefonisch contact met ons op te nemen zodat we u kunnen voorzien van een routebeschrijving naar uw hotelaccommodatie. Deze 4-sterrenaccommodatie is positief beoordeeld door onze reizigers en we gaan er dan ook vanuit dat uw verblijf naar wens zal zijn.
We kunnen al onze reizigers voorzien van een routebeschrijving wanneer u ons daar tijdig om vraagt via info@verrassingstickets.nl. Dit omdat we onze reizigers graag optimaal van dienst zijn wanneer u vragen heeft over uw reis. We kunnen u nu niet van dienst zijn omdat u anoniem op een extern forum een bericht schrijft en hierdoor uw gegevens bij ons niet bekend zijn.
Graag wensen we u een prettige reis naar Milaan.
Met vriendelijke groet,
Verrasingstickets.nl -
Aug 5, 2014 om 13:14Oplichting verrassingstickets.nl@elineloosman1
Beste mevrouw Loosman,
Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat uw reservering nog niet is afgehandeld. We informeren u graag dat uw boeking nog niet kon worden verwerkt omdat u bij het boeken geen juiste gegevens heeft ingevoerd.
Zo heeft u geen volledige passagiersnamen ingevoerd en hebben we u gevraagd ons de juiste gegevens toe te sturen om onnodige kosten voor u te voorkomen.
Tevens heeft u geen juiste Groupon codes ingevoerd, hierdoor is de afhandeling van uw reservering vertraagd.
We zullen u vandaag contacteren om uw boeking op een correcte manier af te kunnen handelen.
Met vriendelijke groet,
Verrassingstickets.nl