Antwoorden gegeven door: versl166
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 27, 2007 om 12:42telefonieproblemen @home laat klanten in de steek
Hallo
Daar had ik ook al aangedacht.om de directie aan te schrijven,maar naar welk adres moet ik dat dan sturen,want als je in de telefoongesprekken vraagt naar de directie doet men ook al heel afwijzend. en zegt men ook weer meneer u moet gewoon geduld hebben.
-
Sep 26, 2007 om 19:55HELP! Hoe kom je zo snel mogelijk van @home af?
Het is verschrikkelijk bij de klantenservice van @home, wachtijden gemiddeld 15 a 20 minuten, vervolgens wordt er weer gemeld dat klacht bij meerder voorkomt dit duurt nu al enkele weken zo.omwonende met Home hebben deze klacht niet (ik woon in flat,100 wng)dat bij telefoneren geregeld geen kiestoon is, geregeld naar diverse nummers niet gebeld kan worden omdat verbinding wegvalt , niemand bij home wil helpen gevraagd om modem om te wisselen wordt er gezegd wacht nou maar gewoon af meneer. Mailen helpt ook niert krijg je standaard antwoord en als je pech hebt ook weer een ander referentienummer.En dreigen met Wat nu gewpoon maar betalen voor iets wat niet geleverd kan worden,opzewggen is ook geen optie voor mij ivm priveomstandigheden.
Wat te doen nu.