Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: vertraging
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 28, 2010 om 21:08geen reactieIk heb nu in ieder geval een mail gekregen met daarin de bevestiging dat mijn klacht is ontvangen. Ze verwachten binnen 6 tot 8 weken een antwoord te geven.
Nu maar hopen dat het een positief resultaat oplevert. En in de gaten houden dat ik binnen 3 maanden blijf voor de geschillencommissie luchtvaart.
Blijven zeuren helpt dus blijkbaar. -
Jun 26, 2010 om 08:14geen reactie[quote=edrick3 schreef op vrijdag 25 jun 2010, 21:27]@vertraging,
Ontvangt u binnen vier weken na het indienen van uw klacht geen reactie van de luchtvaartmaatschappij? Dan kunt u uw klacht binnen drie maanden na het indienen van uw klacht aan de Geschillencommissie Luchtvaart voorleggen.
Dus nog even afwachten.
Met vr.gr.
Ok dan kan ik volgende week naar de Geschillencommissie Luchtvaart. De eerste brief is van 30 mei geweest. -
Jun 25, 2010 om 21:18geen reactieIk heb de standaard brief van consuwijzer opgestuurd met daarin mijn klacht (9 uur vertraging) deze heb ik 30 mei verzonden, tot op heden geen reactie, ik verwacht niet dat mijn klacht al afgehandeld zou zijn maar een bevestiging van mijn klacht zou toch wel fijn zijn...