Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: vraagpaul
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 24, 2011 om 23:15Onjuiste factuur van ZiggoWat een reacties! Dank voor alle meningen.
Ik denk dat ik de factuur maar gewoon betaal en wacht op de teruggave.
Maar ik blijf het vreemd en zelfs onjuist vinden dat je eerst een brief stuurt dat het abonnement een bepaalde periode duurt en meer dan een week later een factuur opmaakt voor een andere periode. En ja, ik weet hoe geautomatiseerde systemen langs elkaar heen kunnen werken, maar dat is natuurlijk geen excuus, eerder een reden om dat te veranderen.
En op de tweede plaats vind ik ergerlijk dat met bovenstaande als excuus alle flexibiliteit verloren gaat; wanneer een organisatie als Ziggo zegt op verzoek niet eens een factuur te kunnen corrigeren, dan zeggen ze eigenlijk dat ze dat niet willen, dan denk ik dat ze liegen.
Trouwens Quantas, ik heb de dame die mij telefonisch met een kluitje het riet in stuurde, gezegd dat ik niet boos op haar was, omdat zij haar best leek te doen. -
Jan 23, 2011 om 22:20Onjuiste factuur van ZiggoDank voor je reactie swat1500. Wellicht heb ik mijn vraag niet helder geformuleerd, of wellicht heb jij te snel gelezen, maar volgens mij heb ik geheel conform de algemene voorwaarden gehandeld en heb ik niets eenzijdig besloten, getuige de bevestiging van Ziggo van 7 januari dat mijn abonnement tot 1 februari loopt.
In de algemene voorwaarden vind ik niet dat ik moet betalen voor een periode waarvan Ziggo al heeft gemeld dat ik dan geen abonnement meer heb: want de factuur is van latere datum!