Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: vtrapp
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 13, 2009 om 17:02wat doe je tegen onterecht "geƫind geld door ZiggoZit met het zelfde probleem.
Inmiddels alles bij ziggo opgezegt toch blijft men gewoon geld van mijn rekening stelen.
Terug laten boeken en geld afschrijven ,door ziggo ,laten blokkeren door mijn bank.
Zal binnenkort wel een incassobureau op m,n dak krijgen.
Ik heb overal schriftelijke bewijzen van,heeft mij echter zeker een briefje of 8 ,div. mails en telefoontjes gekost.
Als ik u was,zou ik een andere provider nemen,en ook U bankrekening voor ziggo laten blokkeren.
Zelf heb ik inmiddels tele2 voor internet en bellen en digitenne voor tv.
Ook zou je kunnen denken aan canaaldigitaal voor tv en/of een andere adsl aanbieder voor internet,telefoon en/of iptv.
Succes in uw strijd tegen ziggo