Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: waja
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 19, 2005 om 18:35opzeggen wanadoo
Alles heb ik al gedaan en bij wanadoo erkent men ook dat het aan de telefoonlijn ligt en niet aan de modem of computer.
Maar ik heb het idee dat men niks onderneemt omdat het probleem bij de ptt ligt, en die doen niks om dat zij er geen belang bij hebben.
Ik moet maar afwachten tot vrijdag want dan zouden ze pas contact opnemen.
-
Nov 18, 2005 om 21:18opzeggen wanadoo
De aansluiting tussen de pc en modem is goed, "de pc kan de modem "zien ". maar het schijnt ineens in de wijkcentrale van de ptt tezitten. Het lampje van de lijnsync knippert oranje en soms groen.
Maar al diversen keren gebeld, en steeds weer afgescheept van we zijn bezig,maar er gebeurd niks. Dus willen we weg bij wanadoo het is gewoon een slechte provider en ik zal het ook niemand meer aanbevelen.