Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wasmachine-man
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 19, 2011 om 12:33Trommelrib/wasrib monterenHallo, zit al meer dan 25 jaar in het vak van de wasmachines: garantie voorbij betekent nog niet, dat de service "over" is. De leverancier van de machine moet ook na de garantie "garant " staan voor de goede werking van een wasmachine.
Hij zal dus moeten zorgen voor een passende oplossing -- via een coulanceregeling - en de fabrikant evt.
Dat U zelf de "rib" heeft aangeschaft is dan ook misschien niet zo handig, omdat de leverancier voor de öplossing" moet zorgen.
Helaas proberen TEVEEL leveranciers ( lees; verkopers) onder de wettelijke regeling uit te komen. Voor consumenten is dat geregeld in het Burgerlijk Wetboek en U kunt dat ook vinden op de site van het Ministerie van Ec. Zaken:
www.consuwijzer.nl
Overigens staat LG niet bekend om zijn slechte service, voorzover mij bekend.
Als U meer wilt weten, stuur mij dan rechtstreeks een mail: tca.ernst@online.nl