Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wdool
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 12, 2006 om 20:33Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTERUw tevredenheid is onze maatstaf! Dat is de kreet van Medion!
Ik
merk er op het moment weinig van! Woensdag PC gekocht bij Aldi, dinsdag
deed ie niets meer! Direct gebeld en ben 's avonds terug gebeld met de
mededeling dat ik tot uiterlijk vrijdag moest wachten op de onderdelen
en ook dan pas om een afspraak gebeld zou worden.
Dit is
afgelopen vrijdag niet gebeurt, toen ik belde was er een wachttijd van
ruim 20 minuten, dus zaterdag maar terug gebeld, weer een wachttijd van
ruim 20 minuten. De jongen daar kon me alleen maar helpen door een
"ticket aan te maken". Ik wil gewoon dat mijn PC gemaakt wordt! Ik heb
er geen boodschap aan dat een onderaannemer van jullie zijn afspraken
niet nakomt. Ik doe tenslote zaken met Medion. Verwacht dan ook van
Medion dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.
Inmiddels een week later nog niet geholpen.... En ook géén zicht op een oplossing
Kortom, bij deze mijn klachten:
1. Te lange wachttijden bij Medion (duur 0900 nummer)
2. Niet nakomen van (terugbel) afspraken
3. Te lange termijn waarop mijn PC gerepareerd wordt, waarbij geen alternatieven geboden worden.
4. Geen onderdelen op voorraad, waardoor ik langer moet wachten.
5. De procedure waarbij ik pas een afspraak kan maken NAdat de onderdelen binnen zijn, zorgt voor langere oplostijd.