Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: webcare holland
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 10, 2012 om 09:12ervaringen reparatie's asus laptopSnowy2012,
Uit uw schrijven blijkt het apparaat naar Asus verzonden te zijn.U wilt nu het vocht/waterschade verhaal op uw leverancier of wel Asus schuiven.
Dat is niet niormaal en zelfs onsportief.. De externe partijen zijn er echt niet mee gebaat om die vochtschade aan te brengen. Ze gaan hun naam niet te grabbel zetten.
Toch maar eens goed bij de gebruikers navragen. -
Oct 31, 2011 om 13:00De longhi Espresso apparaat en reparatie E-careBeste tessa1,
Een vervelende situatie dat je apparaat weer defect is.
Je hebt groot gelijk om redcoon aan te schrijven, maar ik zou ook de importeur Delonghi informeren. Ze hebben de service aan E-care uitbesteed, als ze geen klachten krijgen denken ze dat het goed gaat. Ik weet zeker dat Delonghi u een goed antwoord gaat geven.
Delonghi Breda, Claudius Prinssenlaan 128A 4818CP Breda
telefoon 076-5233600
Heel veel succes.
Webcare Holland -
Aug 18, 2011 om 09:07PrijsgarantieMet ongenoegen heb ik het beircht van miarcos gelezen.
Wat een inhoudelijke loze tekst.
Helaas gaat het over 1 samsung waarvan geen type wordt opgegeven.
Wil je in contact komen met de auteur dan lukt het niet.
Ik kan het verhaal niet geloven.
Het lijkt wel op een reclame stunt van een van de medewerkers van Media Markt.
Of een gefrustreerde klant.
Zijn / haar verhaal kan andere bedrijven beschadigen.
Had de schrijver beter zijn werk gedaan dan kon hij weten dat ze bij de Harense Smid prijgarantie hanteren.
Bij deze de voorwaarden die je op de site van de Harense Smid kunt lezen.
http://www.harensesmid.nl/
Prijsgarantie bij de Harense Smid
Wanneer u bij de Harense Smid een product heeft gekocht, dan heeft u bij ons extra zekerheid dat u niet teveel betaalt. De Harense Smid levert op alle aankopen gratis laagste prijsgarantie. Kunt u aantonen dat u hetzelfde apparaat bij de concurrent voor een lagere prijs kunt kopen onder de hierna genoemde voorwaarden dan betalen wij u het prijsverschil terug.
Voorwaarden
Het product moet nieuw en in originele verpakking worden geleverd. Het product dient op voorraad en direct leverbaar te zijn, en zijn voorzien van een Nederlands garantiebewijs, afgegeven door een officiële Nederlandse importeur. De Harense Smid moet het prijsverschil kunnen controleren door middel van een officiële prijslijst, advertentie of andersoortige schriftelijke bevestiging van de goedkopere aanbieder. Alleen producten die via een openbaar toegankelijke winkel worden aangeboden, komen in aanmerking. Welke winkels in aanmerking komen vindt u op onderstaande lijst
Producten uit (opheffings)uitverkopen, producten uit faillissementsverkopen, producten uit groothandelsverkopen, demomodellen, beschadigde producten en producten met afwijkende leveringsvoorwaarden komen niet in aanmerking voor de Harense Smid Prijsgarantie. Laagste Prijsgarantie is geldig tot 2 weken na aankoopdatum welke vermeld staat op de originele Harense Smid aankoopbon van het betreffende product. Als is voldaan aan de genoemde voorwaarden betaalt de Harense Smid eenmalig het prijsverschil terug na inname van de originele aankoopbon. Laagste Prijsgarantie is geldig op producten van aanbieders binnen een straal van 25 km van de Harense Smid winkel waar u de aankoop heeft gedaan.
Laagste prijsgarantie voor onze Nederlandse winkels is geldig voor prijzen uit de volgende winkels in Nederland:
?BCC
?Ben van Dijk
?Block, de
?Combifoto
?Correct
?Dixons
?Dynabyte
?Electro World
?EP
?Expert
?Halfords
?Kijkshop
?Maxwell
?Media Markt
?Mikro Electro
?Mycom
?Paradigit
?Phonehouse
?Service Partner
?Saturn
?Scheer & Foppen
?Vobis
Laagste prijsgarantie voor onze Belgische winkels is geldig voor prijzen uit de volgende winkels in België:
?BelCompany
?Eldi
?EP
?Expert
?Halfords
?Krefel
?Phonehouse
?Vanden Borre