Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: webcare xms
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 27, 2013 om 10:04XMS verkopersBeste mark1967,
Wilt u ons een e-mail sturen met de adresgegevens van uw vader? Kunt u aangeven welke afspraken er niet zijn nagekomen? Wij kijken graag wat wij voor u kunnen doen. U kunt ons bereiken op webcare@xmsnet.nl onder vermelding van Kassa.
Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare -
May 21, 2013 om 09:23opzeggen bij xmsnet werkt niet, wat nu?Beste sintmarten,
Wat jammer dat uw verzoeken tot het wijzigen van uw abonnement niet duidelijk zijn behandeld. Wilt u ons een e-mail sturen met daarin uw adresgegevens? Wij horen graag welke diensten wij u leveren die u niet bij de inschrijving heeft aangevraagd.
U kunt ons bereiken via webcare@xmsnet.nl onder vermelding van kassa.vara.
Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare -
Apr 22, 2013 om 15:24Glasvezel XMSBeste Henkjordan,
Wij kijken graag of wij dit met u kunnen oplossen. Wilt u ons een e-mail sturen? U kunt ons bereiken via webcare@xmsnet.nl. Wij zijn benieuwd waarom u van het abonnement af wilt zien.
Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS webcare -
Apr 22, 2013 om 11:12XMSNET>NLBeste hanswanders1,
Natuurlijk staat u er niet alleen voor. Wij helpen u graag verder. Als u uw adres gegevens en uw vraag naar ons stuurt, helpen wij u verder. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gebruikersnaam te vermelden? U kunt ons bereiken via webcare@xmsnet.nl.
Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare -
Apr 19, 2013 om 12:17Maanden lang geen XMS dienstenBeste Jeanev,
Wat vervelend om te lezen dat u al zolang last heeft van problemen met uw glasvezelabonnement, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Kunt u ons een e-mail sturen op webcare@xmsnet.nl met daarin uw adresgegevens + toelichting vermeld? Wij zoeken graag uit wat er aan de hand is en wat u verder van ons kunt verwachten.
Met vriendelijke groet,
Tim de Jongh
XMS Webcare -
Feb 11, 2013 om 10:21XMS klacht 7 weken geen telefoonBeste meneer Van der Horst,
Wij kijken graag wat wij voor u kunnen doen. U heeft inmiddels ook via twitter contact met ons. Wij zullen u verver informeren via twitter.
Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare -
Feb 6, 2013 om 11:30XMS TelefonieBeste Sherpac,
Wij kijken graag of wij iets voor u kunnen doen. Wilt u ons een e-mail sturen met uw adresgegevens? U kunt ons bereiken via webcare@xmsnet.nl onder vermelding van deze melding op kassa.vara.nl.
Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare -
Feb 4, 2013 om 13:05XMS laat contract ingaan zonder toestemmingBeste maartb,
Wij zoeken graag uit hoe de huidige situatie heeft kunnen ontstaan, hiervoor hebben wij uw adresgegevens nodig.
Wij vragen u daarom een e-mail te sturen naar webcare@xmsnet.nl met daarin uw adresgegevens en uw klacht zoals deze hier vermeld staat.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Tim de Jongh
XMS Webcare -
Jan 21, 2013 om 09:36Overstappen van glasvezel internetprovider naar andere glasvezel internetproviderBeste meneer Westeneng,
Wij kijken graag of wij iets voor u kunnen doen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u niet meer telefonisch bereikbaar bent. Wilt u ons een e-mail sturen? U kunt ons bereiken op webcare@xmsnet.nl. Zet daarin nogmaals uw verhaal en uw adresgegevens.
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare -
Jan 4, 2013 om 08:20webmail XMSBeste meneer Muns,
Wij zijn met u in contact over dit probleem. Wanneer er meer bekend is over het oplossen van dit probleem, hoort u het direct van ons. Wij doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare