Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: webcarecanaldigitaal
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 7, 2015 om 16:56Canal DigitaalBeste Jinxpepper,
Het is spijtig om te lezen dat u juist buiten het recreatie seizoen op vakantie gaat en het recreatie abonnement om die reden niet aan uw wensen voldoet.
Wellicht is het een optie om u te laten informeren over onderstaand aanbod, die op het infokanaal (14) te zien is:
'De schotel leent zich perfect voor gebruik in een tweede huis of om mee te nemen op vakantie. Alles-in-1 (internet, Bellen en TV) van Online.nl is weer zeer geschikt voor thuis.
Als u naast satelliet-tv een Alles-in-1-abonnement van Online.nl neemt, ontvangt u iedere maand €12,95 korting op uw satelliet abonnement van CanalDigitaal.
Daarnaast houdt u met de schotel een schat aan extra zenders! Dus ook thuis is de schotel nog steeds een perfecte aanvulling op een Alles-in-1 pakket.'
Voor meer informatie kunt u contact opnemen!
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal -
Jan 15, 2015 om 11:13defecte decoder + jaarabonnement dat 14 maanden blijkt te durenBeste Luus,
Dit is inderdaad een vervelende situatie.
Als u een contract op HBO hebt afgesloten behoort u hier ook een bevestiging van te hebben gekregen met daarop het contractduur vermeld.
Om u hier bij van dienst te zijn dient het openstaande bedrag via het incassobureau eerst te worden voldaan. Het incassobureau beschikt nu over uw dossier.
Daarna kunnen wij opnieuw deze zaak voor u bekijken.
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal -
Nov 24, 2014 om 10:18Canal digitaal opzeggenBeste antje16, u geeft aan een overnameformulier te hebben ingestuurd. Wij kunnen uit uw verhaal niet opmaken of u met onze klantenservice heeft besproken waarom deze niet is verwerkt. Dit kan namelijk wanneer de nieuwe contractant een ander abonnement heeft gekozen en hiermee niet uw abonnement voortzet, wanneer de gegevens niet juist zijn ingevuld, of wanneer het een zogenaamde Smartpack betreft met bruikleen apparatuur. Graag ontvangen wij uw abonneenummer om dit na te kijken voor u. Met vriendelijke groet, Webcare CanalDigitaal
-
Jul 30, 2014 om 10:33prijsverhoging van 200 % toegestaan?Beste Inasch,
Het spijt ons om te lezen dat u zo ontevreden bent over de prijswijziging en dat u niet netjes te woord bent gestaan door een van onze medewerkers. Dat is absoluut niet de bedoeling. Als wij nog vragen voor u kunnen beantwoorden dan horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal -
Mar 27, 2014 om 09:05onjuistebetalingen abonnement via CanaldigitaalGeachte Evabats,
Erg vervelend om te lezen dat het niet goed met de financiele afhandeling van uw abonnement.
Kunnen wij u wellicht van dienst zijn? Kunt u ons uw abonneenummer doorgeven? Dan pakken we gelijk uw dossier erbij.
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal -
Nov 19, 2013 om 11:36vrij te ontvangen ned Publieke omroepBeste e.vos,
Het klopt dat de Nederlandse Publieke Omroepen (Nederland 1, 2 en 3) in de loop van 2014 niet meer vrij te ontvangen zijn.
Dit is een direct gevolg van de bezuinigingen bij de NPO.
Onze medewerkers nemen momenteel contact op met gebruikers van het gratis Standaard NL pakket om deze te informeren over de wijziging en een voordelig aanbod op een abonnement te doen.
Indien u nog vragen heeft, kunt u onze klantenservice contacteren op 0900-9323 (0,15 ct p/m).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal -
Oct 8, 2013 om 12:19Problemen CanaldigitaalGeachte melder,
Wij begrijpen dat dit erg onduidelijk voor u is.
Graag ontvangen wij dan ook uw abonnee of smartcardnummer, zodat wij uw dossier erbij kunnen pakken om u hierbij te assisteren.
Wij horen graag van u!
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal -
Mar 15, 2011 om 16:42canal digitaalHet is vervelend om te horen dat u niet optimaal gebruik heeft kunnen maken van de producten van CanalDigitaal. Het gegeven dat u vier satellietontvangers in gebruik heeft gehad, duidt op een ander probleem dan de satellietontvanger zelf. Dit kan bijvoorbeeld aan de schotelinstallatie liggen en de uitrichting van de schotel.
Wolfenjong wijst terecht op de mogelijkheid om de klantenservice te e-mailen. E-mails worden altijd beantwoord. In sommige gevallen kan dit wat langer duren omdat er, bijvoorbeeld, uitgezocht moet worden waar een probleem door veroorzaakt wordt.
Overigens is het ook mogelijk een opzegging telefonisch door te geven. Om uw wijziging door te laten voeren adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900-9323. U kunt vervolgens in het telefoonmenu via optie 9 doorverbonden worden met de afdeling Abonnementswijzigingen. Hiermee is de verplichting via een aangetekende brief uw abonnement te wijzigen, komen te vervallen.
Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
WebCare CanalDigitaal