Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: websiteeigenaar
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 5, 2011 om 02:02Tevredenheidsgarantie BlokkerDit soort klanten zou flink wat rechten in deze maatschappij afgenomen moeten worden.
Zelf een laag IQ hebben en dan niet open staan voor antwoorden van mensen die slimmer zijn. -
Aug 1, 2011 om 14:41Slechte service bij REDCOONPostief:
Beter een bedrijf wat wat reageerd als niet
Negatief:
Wat gebeurd er met de rest van de gedupeerde?
Bijvoorbeeld:
http://shoppingervaring.nl/redcoon-reviews/ -
Jul 30, 2011 om 17:12Waar zijn de hoge notariskosten op gebaseerd?De kosten zijn gebaseerd op integriteit, betrouwbaarheid.
De werkelijke hoeveelheid werk stelt niks voor.
Notarissen houden zichzelf onderling in stand door duur te blijven. -
Jul 30, 2011 om 02:39Slechte service bij REDCOONLees van tevoren beoordelingen voordat je iets koopt.
Overigens is de eigenaar van redcoon de mediamarkt dus je had het kunnen weten....
http://www.trustpilot.nl/review/www.redcoon.nl
http://www.trustpilot.nl/review/www.mediamarkt.nl -
Jul 28, 2011 om 00:24BCC Ervaringen....GEEN Every Day High Service !!Lees zelf :)
http://www.trustpilot.nl/review/www.bcc.nl -
Jul 15, 2011 om 18:27incasso kosten zonder herinneringNWB Je kan altijd naar een communistisch land verhuizen zoals Cuba.
Of een talent ontwikkelen waarvoor je goed betaald krijgt.
Zelf fouten maken maar niet willen betalen is not done. -
Jul 15, 2011 om 01:38incasso kosten zonder herinneringHet Bedrijf moet kosten maken omdat u fouten maakt
en dan vervolgens niet de kosten willen betalen? -
Jul 13, 2011 om 12:17PostNLWij versturen 150.000 pakjes per dag en hebben zowat elke pakket dienst geprobeerd.
PostNL komt daar nog altijd het beste uit.
De leveringen zijn 99.5% op tijd en dat is prima.
De voorwaarden dekken die 0.5% af omdat het gewoonweg niet mogelijk is perfect te zijn.
Consumenten vinden onze verzendkosten (4.50) hoog en willen steeds goedkoper hun pakket. Een pakket versturen kost overigens 7 euro aan de balie.
Hierdoor moet PostNL bezuinigen en met word het steeds lastiger.
Wij als webshop worden ook aangekeken op die 0,5% want die klanten klagen bij ons.
Tip1) Bestel niet onder rembours hier zijn de vertragingen hoger,
bij een webwinkel hoef je nooit vooruit te betalen hooguit 50% van het bedrag.
Tip2) Laat het pakket door TNT express afhalen dan heb je betere garantie.
En kost volgens mij 22 euro per levering tov 12.50 rembours.
Overigens kun je blij zijn je in nederland woont want post bezorgingen hier zijn
veel beter als in andere landen. -
Jul 12, 2011 om 20:35boete krijgen vor de meest kleine overtredingenIk haakte even in op zijn klacht over nederland:
Zijn er mensen die dit land wel begrijpen??????????????? -
Jul 12, 2011 om 20:22boete krijgen vor de meest kleine overtredingenIedereen die betrapt word met een gms was toch eigenlijk niet aan het bellen keek alleen maar even?
We wonen nog steeds in een van de betere landen in de wereld, helaas zijn Nederlanders grote verwende zeuren die niet inzien hoe goed we het hier over het algemeen hebben.
Waarschijnlijk zijn we zelfs het grootste zeur volk ter wereld.
Nee tevreden ben ik niet over alles :)