Antwoorden gegeven door: wicca23
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 31, 2006 om 00:10Xbox-Live
Sorry ik bedoelde niet bush Maar Bil gates die alles van microsoft beheert, ik vindt echter dat dit niet moet kunnen en dat dit tegen de regels is van concurentie strijd of hoe ze die regel ook noemen. want ze verplichten de consument iets wat niet bij iedereen mogelijk is, Tis wel een beetje te gek voor woorden als men een Visa of een Mastercard creditcard gaan aanvragen en dan met de reden "ik vraag hem alleen maar aan voor online te gamen voor mijn Xbox Console" want verders sta ik bekend bij BKR in Tiel wat 9 van de 10 huishuidens is. dan wordt het ook allemaal te duur voor de creditcard maatschappij, dus dan wordt je aanvraag gewijgerd maar dat is weer neerslatig dan volrgt weer de ene regels op het andere etc etc met andere woorden geld klopperij allemaal.
-
Apr 24, 2006 om 17:54(gsmpartner)Top Value failisement Kpn mobile neemt over!
Hallo Mensen,
De Factuur van maart is bij ons nog niet geincaseerd,dit staat ook op de site van gsmpartner.
Door deze omstandigheden tussen 2 firma's wilde ik en me partner een soort gelijk abonnement hebben als van Top Value, Kpn bood een Kpn mobile samen aan en dan heb je 1000 minuten voor 7.50 uit je bundel maar dan heb je samen 500 minuten per persoon om te besteden en dit is behoorlijk duur.
Wij Zijn naar Orange gegaan en hebben geinformeerd en zij kwamen met een aantrekkelijk aanbod voor samen bellen, namelijk Orange naar Orange bellen Free abonnement en dat is 10 euro uit je bundel voor echt 2000 minuten per persoon Totaal samen 4000 minuten voor een zeer laag terief zie hun site, een mobiel erbij en 4 maanden 10 euro korting op je abonnement geen aansluitkosten en als je iemand aanbrengt dan krijg je 2 maanden gratis p.p orange naar orange bellen , ik zou zeggen kijk eens erna en overweeg.
Je nummer kun je meenemen van Top Value naar Orange maar alleen als deze wordt vrijgegeven door Top Value.Je overeenkomt met Top Value (Gsmpartner) kun je ontbinden omdat hun de diensten niet meer leverd (conform de algemene voorwaarden Gsmpartner)Juridisch sta je in je recht.
Wij wensen alle mensen van Top Value Succes.
-
Apr 20, 2006 om 11:32(gsmpartner)Top Value failisement Kpn mobile neemt over!
@ Wox volgens mij heb je de berichten niet begrepen,en mensen afkraken behoort zeker niet tot mijn doeleind.Maar waar er 2 zijn hebben er ook 2 schuld het is namelijk zo dat door een conflict wij allemaal de dupe zijn.En ik had ook vermeld dat ik het helemaal niet erg vindt om meer te gaan betalen,dat in tegendeel omdat ik dan ook bereikbaar bent het gaat mij allemaal om de manier hoe het gegaan is daar ben ik best kwaad over, dat lijk mij ook wel normaal toch, en dat Kpn met een aanbod komt ja ok dat is ook wel goed maar wel raar dat ik ook benaderd bent door Vodafone om klant van hun te worden, hoe komen hun ineens aan dat idee zij weten niks van mij af en heb ook niks doorgegeven aan hun.
Daarom zei ik ook duidelijk waar er 2 zijn hebben er 2 schuld.De factuur van maart betaal je ook niet teminste op dit moment niet zoals het op de site staat van gsmpartner, ik heb mijn bank ook de opdracht gegeven dat Top Value niks meer hoef afteschrijven,en dat ik het zelf in beheer neemt.
-
Apr 19, 2006 om 14:42(gsmpartner)Top Value failisement Kpn mobile neemt over!
Hallo mensen,
Sinds vandaag 19 April klokslag 14:30 uur ben ik weer afgesloten door Kpn, ik snap er geen knars meer van en wordt hier ook zeer overspannen door, en ik begrijp ook niet waarom kassa hier ook geen aandacht aan besteed want de klanten van Top Value Bv./ Kpn worden nu gewoon letterlijk en figuurlijk in de maling genomen!!!
ik kon eerst bellen en gebeld worden tot 13 April 17:30 uur toen werd mijn uitgaande gesprekken geblokkeerd en op 18 April 19:00 was ik weer aangesloten en kon ik weer bellen etc en nu vandaag 19 April 14:30 uur ben ik volledig afgesloten. ik vindt dit zeer ongepast en erg onaangenaam.
-
Apr 19, 2006 om 00:44(gsmpartner)Top Value failisement Kpn mobile neemt over!
Hallo mensen,
Op 13 April 17:30 uur is mijn aansluiting voor uitgaande gesprekken geblokkeerd door de KPN,ik ben niet op het aanbod van de KPN ingegaan,en zij van de klantenservice van KPN vertelde mij dat ik op het aanbod in moet gaan anders komt alles te vervallen en dit binnen een gestelde termijn van 2 dagen.Ik heb een brief opgesteld met daar in alle informatie vanuit Gsmpartner en de voorwaardes van KPN en van Top value Bv.en dat ik een Claim in gaat dienen van elke dag dat ik geen aansluiting heb en dat ik alle schade verhaalt op beide partijen (zowel KPN als Top Value Bv.) en dat mijn mobiel nummer beschikbaar blijft.
Vandaag klokslag 19:00 uur was mijn blokkade voor uitgaande gesprekken weer vrijgesteld, ik belde meteen de klantenservice 06-12001200 optie 1 en toen wilde ik weten wie deze gesprekskosten nu betaald en welk tarief geld er op moment, en zij zeiden mij dat de kosten voor 13 April die worden afgemeten door Top value en de kosten nu op dit moment door Kpn, toen zei ik dat ik niet op het aanbod in bent gegaan en toen zei hij mij , dan weet ik het eerlijkgezegd ook niet op dit moment. Ik vindt het allemaal maar erg verwarrend en deze situatie brengt alleen maar wantrouwen met zich mee.
-
Apr 12, 2006 om 12:31(gsmpartner)Top Value failisement Kpn mobile neemt over!
Beste mensen,
Ik en mijn partner zijn nog NIET ingegaan op het aanbod van de kpn, de afdeling bedrijfsrelaties hebben ons verteld dat inderdaad a.s donderdag de nummers uit de lucht worden gehaald maar als je je nummer wilt behouden dan kun je op hun aanbod ingaan.
wat wij u aanraden is namelijk het volgende, u vult het formulier in maar maar een appart bijlage met daarin het gewenste abbonnements vorm en de kortingen die daar bij horen. wij doen namelijk het Kpn mobile samen abbonnement van 30 euro en daar gaat € 7,50 af voor onderling samen gratis bellen tot max 1000 minuten en je krijgt nu volgens de site van kpn 25% extra korting.
Tevens hebben wij vandaag een uur geleden een mail gestuurd naar Gsm partner met de vraag wat wij het beste kunnen doen op dit moment, en wat wettelijk is toegestaan hier moet ik nog antwoord op krijgen, want het liefst blijf ik gewoon bij Gsm partner omdat alles vlekkenloos verliep en de service was GOED!
Nader bericht.
bedankt.
PS, mensen die niet op het aanbod van kpn ingaat hun contract van Gsm partner komt dan te vervallen dit is vernomen van de kpn.
-
Sep 30, 2005 om 00:05Oppasouders
Goedendag,
Uw verhaal vindt ik erg naar en verontrustis en dit vooral dat uw geld zomaar afgeschreven word zonder dat u daar vanaf weet.U bent al naar de bank geweesd om het geld te laten storneren, wat ik erg vreemd vindt is dat het voor de 2e maal mogelijk is geweesd dat hun geld af hebben kunnen schrijven van uw rekening want uw bank had uw rekening kunnen blokeren voor automatische afschrijvingen door Oppasouders en dat hebben zij niet gedaan, dus ik vraag u om dit even bij de bank te controleren.Tevens als u nergens voor heeft getekend is Oppasouders verantwoordelijk voor hun eigen administratie en het betekend dat er iemand is geweesd die met uw gegevens heeft gefraudeerd en deze persoon is aansprakelijk voor dit gebeuren ik raad u aan om eens informatie te gaan doen bij de Politie, zij mogen wel inzage hebben bij Oppasouders en ook in hun administratie mits dit noodzakelijk is.
ik wens u veel succes.
-
Jan 14, 2005 om 20:08Xbox-Live
Hallo bram,
bedankt voor je antw. maar indd ze kunnen voor nederland ook iets maken waar we allemaal wat aan hebben en ja dat ze in buitenland allemaal een creditcard hebben daar kunnen wij niks aan doen maar ik weet wel dat de minderbedeelde wel allemaal een xbox of een pc in huis hebben en daar willen we natuurlijk ook gebruik van kunnen maken en ja Sony (playstation) die bied die mogelijkheid wel dat is een gewone vrije toegang voor iedereen en daarom vindt ik het weer een microsoft systeem ze moeten die Bush eens aanpakken want dit kan zo niet langer meer.
-
Apr 16, 2004 om 12:57t-mobileBeste mevr ik weet niet wat voor toestel u vriend heeft mar indien het een GPRS toestel met wap funktie is dan heeft u vriend misschien de wap funktie gebruikt en dan wordt er een nummer gebeld dat alleen data dorzend en ontvangt en als u dat nummer wilt bellen dan hoort u inderdaat een piepend geluid of u hoort niets en dat is erg prijzig en zeker als daar geen data abonnement voor is afgesloten ik hoop dat ik u hiermee meer info over gegeven heb en anders zou ik even online naar de faktuur kijken om te zien wat er als omschrijving word opgegeven.
-
Apr 16, 2004 om 12:57orange!!Geachte heer/mevr.
Ik heb vandaag contakt gehad met orange en helaas konden ze mij niet te woord staan omdat ik helaas geen kenmerk of referentie nummer in mijn bezit heb van u en daarom zou ik dit graag verder uit willen zoeken en daar heb ik een referentie nummer of uw 06 nummer voor nodig om dit probleem uit te gaan zoeken.u kunt mij mailen op antilope284@hotmail.com
met vriendelijke groeten
jeffrey