Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wildeboer
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 22, 2005 om 19:31Is dit u ook wel eens bij Corendon overkomen?Geheel onverwacht ontving ik vandaag alsnog een excuusbrief van Corendon.
Corendon stelt dat overboekingen in de reiswereld spijtig genoeg voorkomen en bij hun gelukkig tot de uitzondering behoren.
Corendon stelt verder dat de afhandeling van onze overboeking verre van klantvriendelijk is verlopen en betreurt dat zeer. Toegezegd wordt onze 'casus' intern te bespreken en te bezien wat er voor in de toekomst uit geleerd kan worden.
Corendon biedt ter compensatie nu 2 gratis tickets naar Istanbul, restitueert de reisom, vergoedt de reiskosten (586 km x 0,18 cent) + de telefoonkosten die we die dag vergeefs hebben moeten maken. De gevolgschade (gederfde inkomsten uit ondernemen) wordt niet vergoed.
Over dit laatste zullen we nog met Corendon overleggen. Voor nu: we zijn blij dat ons uiteindelijk 'recht' wordt gedaan. En wat ons betreft blijkt hieruit het volgende:
a) De aanhouder wint (het was 'knokken')
b) Corendon laat 'eerlijkheid' en 'klantvriendelijkheid' zegevieren.
Corendon: proficiat!
Theo Wildeboer -
Oct 22, 2005 om 19:30Is dit u ook wel eens bij Corendon overkomen?Geheel onverwacht ontving ik vandaag alsnog een excuusbrief van Corendon.
Corendon stelt dat overboekingen in de reiswereld spijtig genoeg voorkomen en bij hun gelukkig tot de uitzondering behoren.
Corendon stelt verder dat de afhandeling van onze overboeking verre van klantvriendelijk is verlopen en betreurt dat zeer. Toegezegd wordt onze 'casus' intern te bespreken en te bezien wat er voor in de toekomst uit geleerd kan worden.
Corendon biedt ter compensatie nu 2 gratis tickets naar Istanbul, restitueert de reisom, vergoedt de reiskosten (586 km x 0,18 cent) + de telefoonkosten die we die dag vergeefs hebben moeten maken. De gevolgschade (gederfde inkomsten uit ondernemen) wordt niet vergoed.
Over dit laatste zullen we nog met Corendon overleggen. Voor nu: we zijn blij dat ons uiteindelijk 'recht' wordt gedaan. En wat ons betreft blijkt hieruit het volgende:
a) De aanhouder wint (het was 'knokken')
b) Corendon laat 'eerlijkheid' en 'klantvriendelijkheid' zegevieren.
Corendon: proficiat!
Theo Wildeboer