Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: willy51
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 28, 2011 om 16:40Hoorapparaatik heb ze ook duideljk gezegd dat ik er geen barst van geloof en dat het een bedrijf is dat alleen aan hun eigen portemonnee denkt en niet in dienst staat van de klant.
-
Dec 28, 2011 om 15:14Hoorapparaat[quote=tenormin schreef op maandag 19 dec 2011, 19:11]willy51, dank voor de terugkoppeling. Het spijt me dat ik die link niet kan maken (tja, begrijp nog steeds niet hoe het moet) maar zou het inderdaad op prijs stellen om het verloop te vernemen. Veel succes. Tot later.
Ik ben bij Beter Horen geweest en ze konden verder niets doen. Het enige wat ze kunnen doen is als ik familie of vrienden heb die hoorapparaten nodig hebben, kan ik deze geven en worden ze gratis aangepast. Dat is hun service. Dit komt omdat de apparaten geregistreerd zijn. De registratiecode staat op naam. Daarom kunnen de apparaten niet meer worden doorverkocht. Dit heeft weer met de verzekering te maken.
Alsnog bedankt voor de moeite.
Mvg Willy -
Dec 19, 2011 om 18:57Hoorapparaat[quote=tenormin schreef op maandag 1e9 dec 2011, 16:52]Beste Willy51, heb op 7 december een email verzonden naar Beter Horen en vandaag antwoord gekregen dat ze contact met u willen en vragen naar een link op deze site. Aangezien ik niet weet hoe zo iets werkt; kunt u zelf contact met hen opnemen; ze willen een toenadering met u zoeken om tot een voorstel te khomen. Vriendelijke groet.
Beste Tenormin,
Hartelijk dank voor de moeite die u heeft ondernomen. Ik zal morgen direct contact opnemen met beter horen. Ik hou u op de hoogte over de afloop.
Echt super en hopend op een goede afloop ook voor andere mensen die zo behandeld. Vriendelijke groet, Willy -
Dec 8, 2011 om 21:21Hoorapparaat[quote=getty schreef op donderdag 8 dec 2011, 19:36]Een dure op de persoon aangemeten bril kan ook niet terug. Helaas, het betreft hier een op haar oren aangemaakt apparaat. Er is dus geen enkele kans dat het bedrijf dit terug moet nemen.
Ik denk dat je dit helemaal verkeerd ziet. Bij een bril zijn de prijs van de lenzen/ glazen meestal gelijk, ligt eraan welke sterkte, enkelvoudig of multifocus je moet hebben. De prijs van het montuur kun je net zo duur maken wat je zelf wil van 39 euro tot zeg maar zelf. Wil je een duur merk of een van Hans Anders.
Met een gehoorapparaat ligt dat anders. Het gedeelte wat in het oor zit wordt op maat gemaakt en dat lig tussen de 25 en 70 euro. Het gedeelte achter het oor is een soort computer die , zoals mijn mijn schoonmoeder, zichzelf instelt. Ik werk zelf in een verpleeghuis en weet dat bij defect/verlies van het gedeelte in het oor dit op maat moet worden gemaakt. Bij defect van het zendertje wordt een nieuwe opgestuurd. Dus ik denk dan ook dat de ingeleverde hoorapparaten niet naar de derde wereldlanden gaan maar naar verpleeg/verzorgingshuizen maar dan wel weer voor een abnormale hoge prijs. Dit is gewoon legale diefstal. -
Feb 3, 2011 om 11:05Netwerkwisseling van SimpelDan heb jij geluk gehad. Ik kan natuurlijk ook zo naar een andere provider. Het probleem is dat ik mijn nummer mee wil nemen en Simpel wil dit niet vrijgeven. Ik hoef het abonnementsgeld wat ik heb betaald tot 20-5 niet terug. Ik heb vorige week nog een mail gestuurd naar de service-desk van Simpel met "Leesbevestiging vragen", maar dit hebben ze tot nu toe nog steeds niet geopend. Ik heb Vodafone een mail gestuurd met de vraag wat de status is van mijn aanvraag en hierkreeg ik binnen een half uur antwoord op. Dit wil toch wel zeggen dat Simpel er niet is voor zijn klanten.
=fredstaf schreef op donderdag 3 feb 2011, 10:54: Op het moment dat ik bericht kreeg van simpel van netwerk wijziging naar t-mobiele .heb ik gelijk op gezegt.en ben naar telfort gegaan .ik moest even wachten een maand (wat een ramp haast geen verbinding) nu 3 dagen weer op het kpn netwerk en alles lukt weer,
Heerlijk ben weer helemaal gelukkig.
FRED -
Feb 2, 2011 om 17:41Netwerkwisseling van SimpelIk heb zondag via internet bij vodafone een abonnement aangevraagd met behoud van nummer. Ik ben het onderhand helemaal zat. Op dit moment heeft Vodafone nog geen reactie gehad van Simpel. Ik vraag mij af hoe lang dit gaat duren.
=willy51 schreef op maandag 31 jan 2011, 16:50: Ik heb al vanaf 20-05-2009 een sim only abonnement bij Simpel. Simpel maakte tot december 2010 gebruik van het KPN netwerk. Hier nooit problemen mee gehad. Mijn abonnement tot mei 2011 in een keer betaalt. Vanaf 15 december 2010 zijn ze overgestapt naar het T-Mobile netwerk. Nu heb ik thuis slecht tot helemaal geen bereik. Contact opgenomen met T-Mobile en zij zeggen dat ik inderdaad buiten hun bereikbaarheids gebied lig en dit in de toekomst ook niet verbeterd.
Ik ben nu al vanaf december bezig met Simpel met de vraag of ze mijn mobiel nummer willen vrijgeven zodat ik kan overstappen naar een andere provider. Ik hoef het abonnementsgeld wat ik betaald heb niet terug. Maar het schijnt erg moeilijk te zijn. Ik heb al verschillende correspondentie met Simpel, telefonisch, mail en via de post, gevoerd waar ik geen reactie op krijg. Wat kan ik nog meer doen -
Feb 1, 2011 om 13:24hoe kom je van faalangst afGa een assertiviteitscursus volgen zodat je sterker in je schoenen komt te staan.
Het helpt ook om van je vaalangst af te komen. Als je je zelf meer respecteerd en voor jezelf durft op te komen verdwijnt je vaalangs ook. -
Feb 1, 2011 om 12:43Netwerkwisseling van SimpelHallo,
Dat heb ik 20-01 al gedaan maar ook geen reactie op gehad.
Ik heb gisteren ook gekeken en ik heb gemerkt dat heel veel mensen problemen hebben met Simpel.
Al met al kunnen mensen mij nog steeds niet bereiken.
=wolfenjong schreef op dinsdag 1 feb 2011, 12:11: Hallo
Als u gisteren Tros radar niet gekeken heeft ,dan nog even de volgende tip, u had op de site van Simpel (en niet bij T mobile ,zo als u gedaan heeft) een voorbeeld brief kunnen downloaden om u zo vroegtijdig af te kunnen komen van u abonnement als u slechte bereik heeft.
Dat staat ook allemaal op de site van Simpel trouwens.
Nogmaals succes er mee. -
Jan 31, 2011 om 18:24Netwerkwisseling van SimpelIk heb de nieuwe simkaart sinds 15-12 in gebruik. En zoals ik al zei op alle manieren geprobeert mijn nummer vrij te krijgen zonder resultaat.
Ik heb zelfs een schrijven van T-Mobile waarin staat dat ik in mijn omgeving slecht bereik heb. Deze heb ik ook verstuurd naar Simpel.
=wolfenjong schreef op maandag 31 jan 2011, 17:41: Hallo
En heeft u ook al een nieuwe simkaart ontvangen van Simpel, daar zo lang u deze nog niet heeft, belt u nog gewoon via KPN, daar ik deze provider ook heb, en nu ook nog via KPN bel volgens mijn telefoon.
Ik ben bang dat u moet wachten tot april, en dan mag u maandelijks opzeggen, en ik raad u aan om dit nu al te doen, en wel aangetekend schriftelijk met bewijs van ontvangst.
Daar u anders nog niet weg kan in april, daar er via mail maar vooral aan de telefoon veel beloofd word, maar vaak weinig word na gekomen, en zeker als u nog geen opzeg brief heeft ontvangen.
Succes er mee. -
Jun 5, 2009 om 07:42Veilinghuis NAVH
Hallo,
Ik heb contact gehad met NAVH en het bleek een fout in het computersysteem te zijn. Mijn Tom Tom heb ik ontvangen en de afwerking en verzending verliep snel en perfect. Ze komen hun verplichtingen na en op vragen krijg je antwoord. Dus toch wel een aanrader.
Mvg Willy