Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wim streep
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 18, 2017 om 10:41Phone marketNu het goede nieuws. Phone Market heeft afgelopen weekend 14 okt. 2017, te kennen gegeven uit coulance toch het bedrag terug te storten en kort daarna ontving ik een creditnota met het oorspronkelijk betaalde bedrag. Hoera. Omdat het bedrag nog niet op mijn rekening stond besloot ik toch nog daarop te wachten. Dit is inmiddels vandaag, ook ontvangen. Zodat ik nu na vertraging naar een andere mobiele telefoon kan kijken. Uiteindelijk heeft Phone Market toch nog haar goede gezicht laten zien. Ook dank ik Waarborg fonds en KASSA voor hun support en in het algemeen de sociale media die hier een rol in hebben gespeeld. 18 okt. 2017. Wim Streep.
-
Sep 30, 2017 om 00:23Phone marketOp de eerste plaats heb ik deze betaling gedaan met mijn prive rekening, dus er is geen sprake van een zakelijke bestelling, wat dit ook moge zijn. het wordt wel gebruikt als reden van niet mogen retourneren. (Klopt dit wel ?) Dit is de kardinale vraag.
Ten tweede is mij nergens te kennen gegeven dat dit een reeds gebruikt produkt was en daarmee een te hoge prijs voor werd gevraagd. Uiteindelijk zie ik er daarom vanaf. Ten derde bevalt het produkt niet bij nader inzien.
De ingeschakelde Thuiswinkel bemiddelt alleen en is niet verder kunnnen komen dan telkens de zelfde boodschap door te geven. De tweede, hier gegeven suggestie : https://ec.europa.eu/commission/index_en in te schakelen lijkt me alleen maar verder het bos in te sturen.