Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wim westeneng
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 5, 2013 om 21:33Overstappen van glasvezel internetprovider naar andere glasvezel internetproviderBijna 2 weken en een aantal telefoon gesprekken verder ( met altijd een wachttijd van 10 minuten of meer ) zijn we nog niets opgeschoten we zijn nog steeds afhankelijk van onze mobiel omdat op 18 januari ons telefoonnummer geporteerd zou worden, het nummer wat we te leen hadden van xms is die dag wel afgesloten maar door een technische fout is het porteren van ons eigen telefoonnummer niet goed gegaan.
Op 18 januari hebben we gelijk contact gehad met xms maar ze konden niet zeggen wanneer het probleem op gelost zou zijn.
We zijn nu 2 weken verder en al vanaf 19 oktober bezig om het telefoonnummer geporteerd te krijgen
maar je krijgt op je klachten mails geen eerlijk antwoord alleen excuses nu heb ik vorige week nogmaals een klachten mail verstuurd en werk ik op mijn mobiel gebeld en ingesproken dat het probleem aan onze eigen modem ligt dat ik contact op moest nemen met de klantenservice om een afspraak te maken met een monteur.
Bel ik vrijdag naar de klantenservice krijg ik een mevrouw aan de telefoon die mij nadat ik mijn verhaal heb gedaan verteld het ligt niet aan u modem het ligt mij ons, de 2 lijn wordt in geschakeld ze komt er ook niet uit en zegt dat ze het gaat bespreken met de persoon die boven haar staat.
Ze zegt dat ze er bij mij op terug komt, heb nu 1 week verder nog niets gehoord.
Ik vind dat je zo niet met klanten omgaat.
Dat je tegemoet komt in de kosten ( ook voor het gebruik van de mobiel waar we nu op aangewezen zijn )
Dat xms er vaart achter zet en de problemen oplost
Ik hoop dat er meer mensen op reageren die ook deze problemen hebben. -
Jan 18, 2013 om 20:33Overstappen van glasvezel internetprovider naar andere glasvezel internetproviderwim westeneng
Wij hebben vanaf 19 Oktober 2012 een kompleet glasvezel abonnement bij XMS.
We zijn echter vanaf oktober al bezig met portering van ons telefoonnummer en dat wil maar niet lukken. Volgens XMS zat er een fout in hun systeem, sorry voor het ongemak maar wanneer het opgelost is weten ze nog steeds niet. 14 jan. 2013 kregen we eindelijk een mail waarin stond dat 18 jan. 2013 om 12.00 uur de portering geregeld werd. Na 3 maanden mag dat wel een keer!! Maar wat schetst onze verbazing? Vandaag vanaf 12.00 uur hebben we helemaal geen telefoon meer. Dus mobiel naar XMS gebeld (15 minuten wachttijd vinden ze heel gewoon) zit er nog steeds dezelfde foutmelding in hun systeem maar het tijdelijke nummer is ook geblokkeerd. Ik heb dus gevraagd of ze dan in ieder geval het tijdelijke nummer weer willen deblokkeren maar dat kan niet want dat is te veel werk! En wanneer het opgelost is kunnen ze nog steeds niet zeggen. We zitten dus misschien wel 4 weken zonder telefoon. Is er iemand die kan zeggen hoe we deze onmacht kunnen doorbreken? Misschien weet kassa raad?