Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wimpernl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 10, 2012 om 21:21Ziggo heeft Live TV voor PC en Android teblet geblokkeerd@SKYLIGHT
Lekkere simpele opmerkingen:
- PJ de Bruin geeft alleen aan dat je Ziggo moet hebben. Hij klaagt daar niet over.
- Ik geef aan dat jij zegt dat je een tas levert bij een laptop, dat je hem ook moet leveren!
Verder veel succes met laptopwinkeltje, ik ga wel naar je concurrent waar ik die tas erbij krijg! -
Sep 12, 2012 om 09:58Ziggo heeft Live TV voor PC en Android teblet geblokkeerdVan het weekend een mooie folder van Ziggo gehad:
Bij alles-in-1 heb je overal in huis live tv op je tablet of smartphone (gewoon op je ipad, iphone of android).
Het enige wat ik live krijg is de televisiegids...
Bij navraag bij de klantenservice zag deze meneer een update van het bericht waarin stond dat vanwege beveiliging alleen de apple-apparaten werken en niet de android versies.
Toen ik hem melde dat dit al vanaf mei bekend was gaf hij aan dat de folder van Ziggo was en niet van hem (Ziggo-klantenservice)??? Verder mocht ik niets meer zeggen en moest ik naar hem luisteren. Hij wilde ook zijn naam niet geven....
Wel direct een klacht ingediend bij een andere medewerker en via de website. Ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze een nieuwe update hebben gehad en helemaal niet meer op klanten reageren. -
Jul 29, 2011 om 11:52[edit] door AcerUPDATE ACER:
Nog geen reparatie omdat het onderdeel nog niet is geleverd (nu dus al 2 weken).
5 minuten zoeken op internet levert mij echter het volgende op bij www.replacedirect.nl:
Actuele levertijd
Op werkdagen voor 21.00u besteld, morgen in huis
Toch jammer dat de fabrikant dit zelf niet kan... -
Jul 29, 2011 om 11:19[edit] door AcerUPDATE:
Acer Advantage is echt waardeloos. We zijn nu 2 weken verder en nog steeds geen zicht op reparatie. Acer biedt ook geen enkele compensatie in wat voor vorm dan ook. Ook kunnen ze niet aangeven wanneer reparatie wel plaats kan vinden.
Echt een waardeloze service door Acer. Dit is in ieder geval de laatste Acer die ik heb aangeschaft. -
Jul 22, 2011 om 14:00[edit] door Acerbirdies:
De voeding is volgens mij kapot, en dus niet hier op te lossen.
Over de termijn van in 2 werkdagen op locatie, dit is inderdaad kort. Daarom heb ik daar ook extra voor betaald! Bovendien is dit iets wat zij zelf aanbieden.
Mocht vakantie hier de oorzaak van zijn zou ik daar nog begrip voor kunnen hebben als ze mij dit hadden medegedeeld. Ze hebben echter helemaal niets van zich laten horen en we gaan nu dus al de 8ste dag in.
[edit - redactie. Gelieve de term oplichters/oplichting niet in beschuldigende zin te gebruiken. Deze term heeft een juridische betekenis. De redactie] -
Jul 21, 2011 om 22:08[edit] door Acerbirdies donderdag 21 jul 2011, 19:45
......Ik heb iets besteld en betaald (gekocht) en iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen. Dat andere was wel verpakt als hetgene wat ik besteld heb.......
Sorry, dit begrijp ik niet.
UITLEG:
Ik heb iets besteld en betaald (gekocht)
Ik heb een garantie-uitbreiding gekocht naar 3 jaar op locatie binnen 2 werkdagen na ontvangst van de melding.
iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen
Ik ben nu ruim een week verder en heb taal noch teken van Acer vernomen. Aangezien ik nog geen kijk heb wanneer mijn pc nou daadwerkelijk gerepareerd wordt weet ik dus niet binnen hoeveel dagen mijn pc gerepareerd gaat worden. Het is in ieder geval anders dan de 2 werkdagen na ontvangst melding.
edrick3 bedankt voor de info!