Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wimpunter
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 21, 2017 om 11:06Tommy Hilfiger betaalt restitutie (316 euro) niet terugOok ik heb een slechte ervaring met Tommyhilfiger. 5 weken geleden bestelde ik 4 producten maar trof er slechts 3 aan in de doos. Een pantalon ontbrak. Ik heb daar meteen over gebeld met de klantenservice die het zouden uitzoeken en mij zouden berichten. Na een week niets te hebben gehoord heb ik weer gebeld. De zaak was nog in behandeling. Toen ik weer niets hoorde een e-mail gestuurd naar de klantenservice waar ik nu twee weken later nog niets op heb vernomen. Vandaag 21 juli 2017 weer geprobeerd te bellen. Na een lange tijd een muziekje en een verwijzing naar de website te horen wordt het stil en weet je niet meer of je nog verbinding hebt of niet.. Uiteindelijk maar opgehangen. Sowieso geven ze aan het begin van het gesprek aan dat het langer dan 10 minuten gaat duren. Ik ben er helemaal klaar mee! Overigens heb ik ook nog € 280 tegoed van een creditnota van 7 juli 2017 van een andere bestelling. Ben erg benieuwd of ik ook naar die betaling kan fluiten.