Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: witchy1970
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 28, 2012 om 14:20zuivel over datumik maak mij hier niet meer druk om. Ik geef het af aan een medewerker zonder gemopper en ga door met boodschappen doen.
het er wel eens iets aan gedaan. Friki ingelicht dat de supermarkt de kip opnieuw inpakte. Friki heeft toen de sm aangepakt.
verder doe ik over aso-gedrag van het personeel verslag op twitter of op de fb-pagina. publiek lesgeven noem ik dat.
daarentegen geef ik ook publiek complimenten op dezelfde platforms. -
Oct 17, 2012 om 13:30Huurhuis en vloer[quote=roened schreef op dinsdag 16 okt 2012, 22:02]Wij hebben ruim twee jaar een huis gehuurd. Hier hebben wij een vloer in laten leggen. In juli hebben wij een brief gestuurd om de huur per 01-09-2012 op te zeggen en het huis te verlaten. In de tussentijd is er 1 bezichtiging geweest. Toen is de vraag gesteld of wij de vloer eruit moeten halen. Medewerker gaf aan dat wij de vloer moesten laten liggen voor eventuele overname. Tijdens onze vakantie zijn er nieuwe mensen ingekomen en de makelaar heeft gezegd dat zij de vloer voor €100 mogen overnemen. Nu is er tot op heden nog niks betaald. Makelaar trekt zijn handen hier van af en meldt mij dat ik een brief moet sturen. Dit heb ik aangetekend gedaan.
Geen reactie.
Wat moet ik doen ??
Ik vind het vreemd dat de medewerker van de makelaar bepaald dat de vloer overgenomen moet kunnen worden en dat je die dus moet laten liggen.
Nog vreemder is dat de makelaar bepaald heeft hoeveel de nieuwe bewoners moesten betalen voor de vloer. -
Oct 17, 2012 om 13:13probleem met samsung galaxy en belcompanyIk heb zelf een Galaxy S1 nu zo'n 13 maanden en heb een tijdje problemen gehad maar dat lag aan het netwerk. Sommige providers hebben ook niet overal een goed bereik. In het AMC heb ik geen bereik maar mijn schoonmoeder en man (andere providers) wel.
Wifi vind ik van de Samsung Galaxy S1 ook niet goed maar je moet zo'n smartphone ook af en toe updaten dus dat kan daar aan liggen -
Oct 4, 2012 om 11:57geen antwoordTwitter werkt fantastisch
-
Sep 7, 2012 om 21:19Vodafone serviceOK, dit is zoals ik het zie:
Je hebt zo wie zo recht op een nieuw toestel.
De aflevering is fout gegaan door de bezorgdienst (afwijkende naam pakket en naamplaatje) en door Vodafone die het pakketje verkeerd heeft geadresseerd.
Doordat het pakketje niet is afgeleverd op het juiste adres is Vodafone in gebreken gebleven en kan het contract worden ontbonden.
Maar dat wil je waarschijnlijk ook niet, dus lijkt het mij dat je in de gelegenheid moet worden gesteld een nieuw toestel op te halen in de winkel.
Vodafone kan hierover een klacht indienen bij de bezorgdienst die weer de verzekering inschakeld.