Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wkrijthe
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 29, 2011 om 17:48vochtschade Samsung Galaxy S plusDuidelijk: Als een product gedurende de eerste zes maanden kapot gaat, dan gaat de wet ervan uit dat het product al ondeugdelijk was toen u het kocht. De verkoper zal eventueel moeten bewijzen dat u het product verkeerd gebruikt heeft. Gaat het product na zes maanden kapot? Dan moet u zo nodig kunnen bewijzen dat dit niet uw eigen schuld was.
bron: http://www.judex.nl/rechtsgebied/consumentenrecht/garantie-en-ruilen/artikelen/986/welke-garantie-heb-ik-als-ik-een-product-koop_-.htm -
Nov 29, 2011 om 17:47vochtschade Samsung Galaxy S plusJe hebt het toestel pas zo'n 3 maanden, volgens mij moet je dan sowieso een vervangend toestel kunnen krijgen. Een mobiel toestel moet je gewoon kunnen gebruiken, zelfs als het regent, dus vocht schade is een wel heel vage oorzaak.,
Misschien dat anderen je hier meer over kunnen vertellen, maar hier in ieder geval een link met meer info over garantie-zaken: http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Garantie?WT.srch=1&WT.mc_id=Thema%27s&Algemene%20voorwaarden&WT.seg_1=garantie%20recht&gclid=CLat3rCl3KwCFUcj3godWzghhw -
Nov 15, 2011 om 07:50Opnieuw instellen beveiligingsvraag Live-mailJe vraag is niet helemaal duidelijk, maar het klinkt alsof je je wachtwoord niet meer weet en ook niet het antwoord op je beveiligingsvraag (althans, de schrijfwijze). Het wijzigen van een beveiligingsvraag kan namelijk alleen als je al bent ingelogd.
Als je inderdaad niet meer kan inloggen moet je contact opnemen met de support-afdeling. -
Jun 16, 2011 om 01:51Mobiel naar o9** nummersIk heb het gecheckt, en bij Vodafone komen er kosten bij zoals buiten bundel bellen = 25ct/min bovenop het 09-tarief. Dan zit je al op 30ct/min, Waarom tarief zoals buiten de bundel? De verbinding is hetzelfde.
Ik zit nog een jaar vast aan dit abonnement... Ik ga deze punten dan wel meenemen voor het bepalen van een nieuw abonnement...