Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: woonenergie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 24, 2013 om 09:54Slechte klantenservice of niet?Beste blondlady91,
Uit uw bericht begrijp ik dat uw opzegging niet goed is verwerkt en u hier meerdere malen telefonisch contact over heeft gehad met onze klantenservice.
Wij zoeken graag voor u uit wat er precies mis is gegaan en kijken graag met u mee naar een gepaste oplossing. Hiervoor hebben wij uw klantgegevens nodig. Wilt u deze e-mailen naar michael@woonenergie.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Suze
WoonEnergie -
Oct 21, 2013 om 16:13elektriciteitBeste Els van Straten,
Uw bericht maakt duidelijk dat u onlangs een factuur van Woonenergie heeft ontvangen. U geeft verder aan energie van een andere leverancier af te nemen.
Ik zoek graag voor u uit hoe de betreffende factuur tot stand is gekomen. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn om uw gegevens te e-mailen naar michael@woonenergie.nl? Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Michaël
Woonenergie -
Nov 10, 2011 om 09:56Woonenergie - afrekeningBeste hajager,
Uw verhaal maakt duidelijk dat er een tegoed is verrekend en gedeeltelijk uitbetaald naar een opgeheven rekeningnummer.
Graag wil ik voor u uitzoeken wat de status is van het onderzoek bij de afdeling Finance. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klant- en telefoonnummer te e-mailen naar michael@woonenergie.nl.
Met vriendelijke groet,
Michaël
Medewerker WoonEnergie -
Nov 16, 2010 om 10:10Woonenergie (waardeloze organisatie)Beste Erwin,
Uw forumbericht van 13 november jl. maakt duidelijk dat er verschillende administratieve handelingen niet naar behoren zijn verlopen. Graag zou ik de situatie opnieuw voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via laila@woonenergie.nl, zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Laila
Klantadviseur Woonenergie