Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: wouter1976
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 2, 2012 om 23:29WAT TE DOENIk moet even de frustratie van me afschrijven. Per 5 juni jl is mijn contract beëindigd. Als je dan denkt dat alles klaar is heb je het mis. Simpel had mijn gefactureerd voor de gehele maand juni.
Na een brief van mijn kant een excuusmail ontvangen op 4 juli jl. en met de mededeling dat het door mij teveel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk op mijn rekening zou worden terug gestort.
Ze hadden een herberekening gemaakt en daaruit kwam dat ik nog 9,15 moest betalen, maar omdat Simpel 41,95 had afgeschreven zou ik nog 32,30 terug krijgen
Toen dit afgelopen week nog steeds niet gebeurd was heb ik de automatische incasso gestorneerd en zelf de 9,15 overgemaakt.
Toen ik gisteren weer op Mijn Simpel kon zag ik al dat het niet goed zou komen. Er stond dat ik nog een bedrag verschuldigd was van 32,50. Niks geen herberekening zoals in de mail beloofd.
En tot mijn grote verbazing vandaag een sms ontvangen met de mededeling binnen 24 uur betalen anders afsluiten. Pfffff wat een organisatie. Ik zit al een maand bij een ander.
Het zal mij niets verbazen als ik volgende week een brief van een incasso bedrijf ontvang.
Ik weet dat ik in mijn recht sta, maar het kost zoveel energie. Vandaag maar weer een brief gestuurd met uitleg en ze om de oren gemept met hun eigen excuus mails en beloftes.
Ben benieuwd waar dit eindigt.
Simpel is een incompetent arrogant bedrijf die heel gemakkelijk wat roept maar de daden blijven uit. -
Jul 21, 2012 om 15:42WAT TE DOENOnlangs heb ik mijn abonnement beëindigd na 2 jaar. Puur uit ontevredenheid.
Toen ik het abonnement aanging was het nog het KPN netwerk en dat werkte
goed. De problemen begonnen bij mij met de overgang naar het T-Mobile netwerk.
Verbindingen waren slechter. Ook de klantenservice werkt naar mijn mening niet naar behoren. Of ze weten het niet, of ze kunnen er niks aan doen. Ik heb ook vrijwel nog nooit een correct overzicht gezien van een up to date mijn simpel
omtrent mijn verbruik.
Wat de storing op dit moment betreft vind ik het ongehoord dat Simpel daar niet mee naar buiten komt. Ook het al 14 dagen uit de lucht zijn van Mijn Simpel is onacceptabel.
Kortom Simpel neemt zijn bestaande klanten voor lief en behandelt ze niet goed.