Antwoorden gegeven door: wschep
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 28, 2005 om 14:27Wanadoo zegt veel maar doet niks...
Beste Eric,
Goed om te horen dat Wanadoo nu wel actief bezig is om jouw probleem op te lossen. Zo hoort het immers ook!
Wat betreft het teruggeven van abonnementsgeld. Deze afdeling is daar ook niet kinderachtig in. Ik begrijp dat jij vanaf 18 november niet kunt internetten, rond af naar boven en vraag 1 maand gratis abonneegeld. Doen ze niet moeilijk over is mijn ervaring.
Alweer succes en laten we vooral hopen dat je snel weer kunt internetten.
O ja wat betreft de andere vraag. Ik ben in de veronderstelling dat Boycot.nu gratis is. Ik heb toen ik mijn klacht aanmelde, in oktober, niets betaald.
-
Nov 25, 2005 om 07:02Wanadoo zegt veel maar doet niks...
Beste Eric,
bellen met Wanadoo levert niets op. De helpdesk helpt je simpelweg niet verder met dit soort problemen. Kost je alleen maar heel veel geld.
Schrijven heeft ook geen zin, zelfs op aangetekende brieven en ingebrekestellingen wordt niet gereageerd. Niet doen dus.
Wat werkt wel? Een klacht indienen via de website www.Boycot.nu Zij hebben rechtstreekse afspraken met de 3e lijns escalatie management van Wanadoo. Deze afdeling is wel in staat om klachten fatsoenlijk af te handelen. Bovendien hebben zij een afspraak met Boycot dat zij binnen 48 uur reageren op een aangeboden klacht.
Ik vertel je dit omdat ik ook soortgelijke ervaringen heb gehad met de 'service' van Wanadoo. Uiteindelijk werkte dus de route via Boycot.nu Succes en laat nog even als reactie op dit bericht weten of deze tip je geholpen heeft of niet.