Antwoorden gegeven door: wtencate1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 16, 2006 om 10:02KPN flexibel allround de goedkoopste?
Ik denk dat het ook moeilijk is een eenduidig antwoord op je vraag te geven welke abonnements vorm voor jou het gunstig is.
Het belgedrag en de persoonlijke beleving daarbij spelen een grote rol, wellicht is het goed ook naar bereikbaarheid/beschikbaarheid te kijken bij het maken van je keuze.
KPN is dan naar mijn mening een goede keuze, zowel nationaal als internationaal.
Sukses
-
Mar 13, 2006 om 15:09Ervaringen met Tele2
Begin er niet aan, allemaal ellende met de levering de service de beloofde snelheid van je internetverbinding en de kwaliteit en beschikbaarheid van de spraak.
Er zijn betere alternatieven als je de kleine lettertjes leest, vergeet ook niet als je er voor kiest dat je er minimaal 2 jaar aanvast zit en probeer bij een eventuele wanprestatie er naar eens af te komen.
Overigens zijn er de laatste weken al meer vragen over dit onderwerp geweest met allemaal het zelfde antwoord.
Sukses
-
Mar 11, 2006 om 16:14Iets anders dan Tele2?
Kies een provider met een eigennetwerk b.v. KPN-Telfort-Vodafoon.
Kijk naar de aanbiedingen met belminuten.
-
Mar 11, 2006 om 15:03@Home
Zou bij een keuze voor telefonie en internet ook kijken bij internetplusbellen van KPN, hier komt in het tweede kwartaal 2006 ook nog eens IP-TV bij voor een aantrekkelijke combinatieprijs.
Afhankelijk van je belgedrag kan dit goedkoper en wellicht beter zijn.
Je kabelabonnement kan dan geheel de deur uit.
-
Feb 10, 2006 om 18:20levertijd internetplusbellen van KPN
Mijn ervaring is 0900-0244 bellen en ze kunnen u vertellen hoe de status van uw opdracht is.
U. kunt ook een klacht indienen via de website van KPN en u krijgt dan over het algemeen snel antwoord.
Dit laatste zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.
Ik heb inmiddels internetplusbellen en ben er zeer tevreden mee.
De levertijd was ongeveer 5 weken na aanvraag.
Sukses.
-
Feb 10, 2006 om 18:14levertijd internetplusbellen van KPN
Mij vertelt dat het aantal aanvragen zo groot is dat er een vertaging in de behandeling is op getreden.
Het zou goed zijn dit vooraf te melden.
Ik heb inmiddels wel bericht en ga volgende week over.
Bij 0900-0244 kunnen ze u vertelllen hoe het zit met de levering.
-
Feb 10, 2006 om 17:36Ervaring met VOIP van Tiscali ADSL met telefonie.
Mensen waar maken jullie je toch druk om neem gewoon internetplusbellen van KPN dan weet je waar je aan toe bent.
Ook daar zal wel eens iets niet altijd even gesmeerd lopen maar weet je waar je aan toe bent en de prijs is ook nog goed.
Sukses