Antwoorden gegeven door: wtepper
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 4, 2004 om 20:40Printer
Dit heeft met niets anders te maken dat windows de printopdracht gaat spoolen... (in de wachtrij plaatsen) Zet dit uit bij printereigenschappen tabblad geavanceerd en klik de optie "Direct naar printer afdrukken" aan. Als het goed is dan bemoeit windows zich dan niet meer met de printjob en gaat het wel snel...
Groet,
Een Microsoft Certified Proffesional
-
May 4, 2004 om 20:30DVD-brander NEC1100a
Ohh ja als iemand je kan vertellen wat de leverancier van digiworld is geweest dan is er in nederland zoiets als ketenaansprakelijkheid... En Nec kan je aan de hand van het serienummer vast vertellen aan wie NEC deze brander heeft verkocht...
Als je dat weet moet je even de info hier neer zetten dan zal ik voor je kijken waar je eventueel terecht kunt... (ohh ja ik weet dat Target International deze branders via grijze weg heel goedkoop aanboden aan computerwinkels. ze zijn gevestigd op eindhoven airport)
Heb zelf 1,5 jaar een RMA (garantie) afdeling bij een automatiseringsbedrijf gerunt dus weet de weg en hoe het werkt...
-
May 4, 2004 om 20:00Superweb
Zorg dat u alle bewijs goed bewaard, Superweb zou moeten reageren... Schrijf een brief naar het incassobureau dat u superweb heeft gevraagd om uitleg en dat zij hier niet op hebben gereageerd.
Ook is het natuurlijk zeer vreemd dat ze een aanmaning met verhoging sturen terwijl u nooit een faktuur heeft gehad... ook is het natuurlijk vreemd dat er op uw vraag om uitleg niet is geantwoord.
ohh ja ik neem ook aan dat u dus nog geen gebruik heeft kunnen maken van de diensten van superweb...
En zolang er van de kant van superweb geen reactie komt zou ik niet betalen. Mocht dit voorkomen in een rechtzaak dan zal wegens het feit dat er al meer problemen zijn met superweb, dan denk ik dat hun geloofwaardigheid voor een rechter ver te zoeken is...
Mijn laatste advies: Schrijf een aangetekende brief naar zowel superweb als het incassobureau waarin u de situatie uitlegt en dat u niet onbereidwillig bent te betalen maar dat u dan wel een faktuur wilt ontvangen en dat u dan ook graag gebruik wilt kunnen maken van hun diensten. Aangezien dit niet het geval is betaald u dus niet. Ook moet u in die brief verwijzen naar de email die u heeft gestuurd. en aangeven dat u daar geen reactie op heeft ontvangen. (Hint een e-mail die niet onbezorgbaar terug komt is dus aangekomen)
Ik moet wel even een kantekening maken dat ik geen juridisch specialist ben en betreft juridische vraagstukken geen goed advies kan geven. Deze reactie is puur even hoe ik zou reageren.
-
May 1, 2004 om 22:12garantie
vraag: was dit probleem te wijten aan een productiefout of was dit een fout ontstaan uit het niet juist aansluiten of andere oorzaak door eigen toedoen...
Is het ontstaan door eigen toedoen dan is het rekenen van onderzoekskosten niet vreemd.
is het een fout in het product dan zou het garantie moeten zijn en zou het kostenloos verholpen moeten worden.
Aangezien ik zelf 1,5 jaar de garantieafhandeling gedaan heb bij een automatiseringsbedrijf denken klanten soms iets te simpel over "Garantie" en is mensen soms niet uit te leggen dat de fout niet onder garantie kan vallen. Ook is heel vaak de fout terug te leiden op het niet lezen van de gebruiksaanwijzing... kijk en lees dus eerst goed voordat je met een product teruggaat naar de winkel.