Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: xdaphne
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 2, 2014 om 21:23Huawei cashback actie''Om uw aanvraag snel en correct af te handelen vragen wij u deze bevestigingsmail uit te printen en samen met een kopie van uw aankoopbewijs (factuur, kassabon) en het originele, uitgeknipte IMEI-nummer (beginnend met 86...) van de doos in een voldoende gefrankeerde envelop''
Dit kreeg ik op 14 februari per email,
en op dezelfde dag heb ik per post alles netjes verzonden.
Nu 11 weken verder, heb ik nog steeds geen geld ontvangen op mijn rekening.
Ook stond er netjes onderaan de email:
''Mocht u nog vragen hebben betreffende deze actie dan kunt u per email contact opnemen met onze speciale Huawei helpdesk. Het e-mail adres is: cashbacks@huawei-smartservice.nl.''
Ik probeerde dus de email te beantwoorden, of een mailtje te sturen naar:
cashbacks@huawei-smartservice.nl
maar tot mijn verbazing geeft mijn outlook aan dat het mailadres niet bestaat..
Nu ik alle reactie's hier lees, dat er meerdere mensen zijn opgelicht heb ik er geen vertrouwen meer in dat ik mijn geld terug krijg...
Kijkshop is waardeloos, als je mobiel niet goed meer functioneert krijg je 4 weken lang een leentoestel wat totaal niet vergelijkbaar is met je huidige toestel.
En ook waardeloos dat Kijkshop met dit bedrijf in zee is gegaan, en nog steeds er vrolijk mee doorgaat.