Antwoorden gegeven door: xl4you
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 30, 2017 om 00:08Webshop bestelling niet geleverd
Om te beginnen mijn excuses voor de slechte communicatie en het bijna niet beantwoorden van mail en apps de laatste weken en de flinke vertraging in de leveringen.
Inmiddels weken, weken geleden heeft eigenaresse Suzie tegen alle afspraken en verplichtingen per direct afscheid genomen van haar werkzaamheden binnen XL4YOU, dit had o.a. te maken met het herseninfarct die ze vorig jaar heeft gehad. Het gevolg was dat per direct de winkel dicht was en de online bestellingen niet meer behandeld en verzonden werden.
Normaal gesproken word een bedrijf en werkzaamheden overgedragen (3 tot 6 maanden) , dit is nu niet gebeurt en ik kon het zelf uitzoeken.
Met hulp van 2 mensen van ondernemers klankbord (op advies van de kamer van koophandel) ben ik de afgelopen 6 weken geadviseerd en druk bezig geweest om alles uit te zoeken hoe alles in elkaar zat. Inmiddels heb ik het overzicht van wat er loopt aan openstaande bestellingen en ben druk bezig om dit nu te versturen.
We hebben de afgelopen weken diverse aangiftes ontvangen van internet oplichting, ik heb vrijdag 19 mei 2017 zelf contact opgenomen met de Politie ze hebben hier een mutatie van gemaakt wat intern bij de politie bekend gemaakt gaat worden, op mijn verzoek word dit ook meteen doorgestuurd naar de afdeling van de politie die internetoplichting behandeld.
Om problemen te voorkomen heb ik 3 weken geleden de webshop offline laten zetten zodat er geen bestellingen meer gemaakt konden worden.
Nogmaals mijn excuses voor al het ongemak, maar vind het van mijn kant een verplichting om even een toelichting te geven waarom het allemaal zo lang heeft geduurd en dat er niet werd gereageerd.
Alle lopende bestellingen worden netje behandeld zoals onze klanten het bijna 10 jaar van ons gewend waren...echter met een mega vertraging. Hiervoor mijn excuses.
Komende dagen krijgen alle klanten met lopende bestellingen nog een persoonlijk bericht.