Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: xxlizzie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 28, 2014 om 14:45Geen tvkabel en telefoonlijn aanwezigEn is het eventueel van rekening voor mijzelf of Online?
-
Feb 28, 2014 om 14:44Geen tvkabel en telefoonlijn aanwezigDat had ik even gemist. Gisteren heb ik contact opgenomen met Online en zei stuurden mij door naar KPN. Zo straks contact opgenomen met Breedbankwinkel (zij bieden ook Online aan) en stuurden me vervolgens ook door naar KPN.
Moet ik vervolgens door blijven zetten hiermee en zorgen dat Online dat punt gewoon aanlegt? -
Feb 28, 2014 om 14:36Geen tvkabel en telefoonlijn aanwezig@Tijger 1, Ik heb het idd gelezen. Een abonnement van KPN wil ik niet en heb nu contact met de verhuurder over aansluitingen.nl
-
Feb 28, 2014 om 13:21Geen tvkabel en telefoonlijn aanwezigBedankt voor alle reacties.
@Labren Hoe kan ik dit het beste onderbouwen tegenover de verhuurder? Hij doet er zelf niks aan en probeert te zorgen dat we Ziggo nemen via hun lijn..wat ik dus liever niet wil. Staan er ergens regels hierover op internet/wettenbundel? Zo dat ik dit aan hem kan laten zien en hij wel verplicht is.
@ Natuurmens Ik ben een absolute leek wat dit betreft.. Moet ik dan bij KPN of Online zijn? Gisteren heb ik gebeld met Online en deze hebben mij doorgestuurd naar KPN..helaas ben ik bang dat dit zo doorgaat en ze naar elkaar blijven wijzen.