Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: yeti1971
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 29, 2013 om 23:33Lid van Canal Digital maar geen 50Mb kunnen bestellen?Beste lekkerisdat,
Bedankt voor de reactie, maar ik denk dat je de plank een beetje mist met je reactie. De aanname dat een foutje in de postcode check altijd wel kan, vind ik een merkwaardige. Verder gaat het hier om het feit dat Canal Digitaal met een abonnement komt, waarbij bestaande klanten geen toegang toe krijgen. Ik zal de huidige mailwisseling hieronder plaatsen en dan kun je meteen zien waar de schoen wringt. Wel de mailwisseling van onder naar boven lezen. Opvallend zijn de diverse afwijkende antwoorden:
- De postcode check is fout...o toch niet.het is "niet niet" mogelijk...(dubbele ontkenning is dus dat het mogelijk is).
- Volgens de klantenservice wordt er ergens aangegeven dat ik geen VDSL kan krijgen op mijn adres...kan ik mij niet herinneren en heb ik ook nergens aangegeven of ben ik ergens tegengekomen. De enige die zegt dat het niet kan is de klantenservice zelf!
- Op de vraag waarom het niet mogelijk is, is nog steeds geen antwoord gekomen. "Het is nog niet mogelijk tijdens uw contractperiode". De suggestie wordt hier gedaan dat dit dus binnen een bepaalde termijn wel mogelijk moet zijn. Dan wil ik nog steeds weten waarom het niet kan en wanneer wel.
U hebt op 23-5-2013 om 19:24:18 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Hartelijk dank voor uw email.
U geeft aan dat u graag VDSL zou willen aanvragen maar dat er wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is op uw adres.
Het is echter niet zo dat het niet mogelijk is om te leveren op uw adres, de lijn ligt er namelijk wel. Het is echter nog niet mogelijk bij het Internet & Bellen abonnement tijdens uw contractperi -
May 29, 2013 om 22:09Lid van Canal Digital maar geen 50Mb kunnen bestellen?Beste lekkerisdat,
Bedankt voor de reactie, maar ik denk dat je de plank een beetje mist met je reactie. De aanname dat een foutje in de postcode check altijd wel kan, vind ik een merkwaardige. Verder gaat het hier om het feit dat Canal Digitaal met een abonnement komt, waarbij bestaande klanten geen toegang toe krijgen. Ik zal de huidige mailwisseling hieronder plaatsen en dan kun je meteen zien waar de schoen wringt. Wel de mailwisseling van onder naar boven lezen. Opvallend zijn de diverse afwijkende antwoorden:
- De postcode check is fout...o toch niet.het is "niet niet" mogelijk...(dubbele ontkenning is dus dat het mogelijk is).
- Volgens de klantenservice wordt er ergens aangegeven dat ik geen VDSL kan krijgen op mijn adres...kan ik mij niet herinneren en heb ik ook nergens aangegeven of ben ik ergens tegengekomen. De enige die zegt dat het niet kan is de klantenservice zelf!
- Op de vraag waarom het niet mogelijk is, is nog steeds geen antwoord gekomen. "Het is nog niet mogelijk tijdens uw contractperiode". De suggestie wordt hier gedaan dat dit dus binnen een bepaalde termijn wel mogelijk moet zijn. Dan wil ik nog steeds weten waarom het niet kan en wanneer wel.
U hebt op 23-5-2013 om 19:24:18 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Hartelijk dank voor uw email.
U geeft aan dat u graag VDSL zou willen aanvragen maar dat er wordt aangegeven dat dit niet mogelijk is op uw adres.
Het is echter niet zo dat het niet mogelijk is om te leveren op uw adres, de lijn ligt er namelijk wel. Het is echter nog niet mogelijk bij het Internet & Bellen abonnement tijdens uw contractperiode uw internetsnelheid aan te passen van ADSL naar VDSL. Zodra dit bij ons mogelijk is wordt u hierover op de hoogte gesteld, tot dan is het op dit moment helaas niet mogelijk om uw abonnement om te zetten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden
Voorgaande mailwisseling:
Beste klantenservice CanalDigitaal,
Wat bedoelt u precies met de melding dat "test op internet" incorrect is.
Ik heb bij meerdere providers voor sneller internet via koper (VDSL) van 30Mb tot 50 Mb overal de bevestiging dat dit op mijn adres mogelijk is.
Dus mijn vraag is waarom de test op internet iets aangeeft zonder dat er ergens staat dat dit niet mogelijk is!
U kunt in mijn ogen niet de test als middel gebruiken om klanten een pakket te laten samenstellen: het blijkt volgens uw informatie uit de vorige mail namelijk niet te kloppen.
Op basis van welke planning hoopt u mij spoedig te kunnen informeren? Of is dit alleen een wens die misschien zo maar vervult gaat worden?
Hangt de levering van 50Mb op mijn huisadres (9999xx, nummer 0) af van de aanwezigheid van VDSL?
Wat is concreet de huidige status van de planning bij CanalDigital of een andere partij die de lijn in beheer heeft om deze techniek mogelijk te maken?
U had mij dus niet voldoende geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dhr. yeti1971
Op 22 mei 2013 14:21 schreef CanalDigitaal vraag&antwoord het volgende:
Geachte heer yeti1971,
Hartelijk dank voor uw email.
U geeft aan geïnteresseerd te zijn in snel internet.
Helaas moet ik u melden dat test op internet incorrect is. Het is nog niet mogelijk om snel internet bij u te leveren.
Het systeem geeft aan dat u zich heeft aangemeld om als eerste op de hoogte gesteld te worden als het beschikbaar voor uw komt.
We hopen u spoedig meer hierover te kunnen informeren.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal