Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: yoka
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 21, 2018 om 17:50VerzekeringenIk ook , geen problemen. ben 72 jaar.
-
Sep 18, 2017 om 15:21Bellen naar AmerikaIk ben klant van Ziggo en belde ook altijd met 0900 nummers totdat ik er een keer voor ging zitten en erachter kwam dat je toeslag moest betalen op 0900 nummers. Ben toen aan het rekenen gegaan en het bleek dat ik door rechtstreeks te bellen goedkoper uit was dan met een 0900 nummer. Ik heb veel familie in Australië die ik regelmatig bel maar nu zonder 0900. Mijn nicht belde ook altijd met 0900 totdat ik er achter kwam dat zij onbeperkt bellen abo had, bij KPN, voor 16,50 in de maand waarin bellen naar Australië bij in zat. Dus ik zou maar eens goeg kijken en rekenen of het inderdaad goedkoper is. Zal er ook wel aan liggen wie je provider is.
-
Oct 24, 2014 om 13:35toeslagen terugbetalen 2 jaarSorry moet zijn €3000,00 euro. €30000,00 is wel er fout al is het maar 1 nulletje
-
Oct 24, 2014 om 13:33toeslagen terugbetalen 2 jaarHetzelfde meegemaakt. €30000,00 terug betalen. Wij zitten altijd net op het randje van wel of geen recht op huur subsidie. Dus wat ik nu doe, ik vraag niets aan, kijk nadat ik het belasting formulier ingevuld hebt of ik recht heb en zo ja, vraag het dan pas aan. Dan weet je zeker dat je niets terug hoeft te betalen want dan hebben ze je actuele gegevens. Het was zo dat ze naar mijn inkomen van 4 jaar terug de berekening hadden gemaakt toen ik veel ziektekosten had en ja, ook ik keek niet achterop het formulier hoe ze de berekening gemaakt hadden. Heb nu wel geleerd wat ik moet doen. Achteraf aanvragen.
-
Jan 21, 2009 om 22:56Schade aan leenautoMijn man heeft j.l. 5 januari een leenauto gehad i.v.m. een trekhaak onder onze auto zetten. Op de terugweg is hij door de gladheid tegen een boom gereden. Auto total loss!!!. Onze garage heeft de auto opgehaald mijn man heeft zijn exuses aangeboden en tot op heden hebben wij nog geen rekening gehad en er is ook met geen woord over gesproken dat wij voor de schade opdraaien. Maar ja, wij hebben een garage waar je "U" tegen zegt. We zijn er pas een jaar maar raden iedereen in onze vrienden en kennissen kring deze garage aan. Wij hebben nog nooit zo'n goede garage en service gehad. Ik zou zeggen zoek ook zo'n garage.
-
Jul 9, 2008 om 16:10Lekkende SenseoIk heb al vanaf het allereerste begin mijn Senseo apparaat. Moest je hem nog bij D.E. in de winkel kopen. Dus nog het allereerste model. Heb er alleen een grote watertank bij gekocht. Gebruik hem dagelijks meerdere keren. Heb net gevoeld na gebruik, en het is kurkdroog onder mijn Senseo. Mijn man houd van thee dus dit is voor mij de beste manier om koffie te zetten. Alleen als ik veel visite krijg zet ik gewone koffie. Dus ik zou niet weten waar het bij jullie aan ligt. In ieder geval gezellige koffietijd.
-
Feb 26, 2005 om 00:31Opzeggen ISDN en een ADSL abonnementIk kom misschien als mosterd na de maaltijd en inmiddels is je probleem misschien al opgelost, zoniet, ik heb hetzelfde probleem vandaag opgelost. Bel naar 0900-0244, is de klantenservice van KPN, en vraag of ze je ISDN2 om willen zetten naar ISDN1. Scheelt je €5,00 in de maand. Je kunt dezelde apparatuur blijven gebruiken en je krijgt nu 1 lijn met twee nummers. Je houd nummerwergave en wisselgesprek. Er veranderd dus eigenlijk niet anders als dat je je tweede lijn kwijt bent en 2 nummers.