Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: zeeuwse muts
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 14, 2015 om 23:16papierja bertje59, op die manier worden mensen belazerd waar ze bij staan. Volgens mij was er al ooit een programma over het verschil in gewicht wat je krijgt en gewicht dat op de verpakking staat.
-
Sep 14, 2015 om 22:16papierik koop regelmatig garnalen/gamba's bij Jumbo, deze weeg je dus zelf af en komen in een emmertje. De weegschaal staat leeg op -46 (emmertje weegt tussen 38 en 44 gram). Als de weegschaal een keer niet goed (dus op 0) staat kun je dat melden bij de klantenservice en gaan ze de weegschaal veranderen. Zo kosten de garnalen dus ECHT € 10,00 p/kg en betaal je dus niet voor de verpakking. Op die manier is het tenminste eerlijk. Hetzelfde overigens met groenten en fruit die je zelf afweegt: als je de verpakking niet wilt meebetalen moet je wegen zonder de verpakking en daarna pas je groente of fruit in een zakje doen ;-)
-
Mar 18, 2015 om 18:41AVG via Groupon[quote=rob74 schreef op woensdag 18 mrt 2015, 17:57]hier hetzelfde probleem op 3 pc's.
Van Azeri krijg ik een heel laconiek antwoord en een nieuwe code.
Als deze ook niet werkt kunnen zij er niets aan doen....
De mail is overigens in heel slecht nederlands geschreven en ik vind het ook vreemd dat de azerishop gebruik maakt van een live.nl email account.
Begin de indruk te krijgen dat we allemaal besodemieterd zijn.
Van Groupon heb ik nog geen reactie maar ik ga er vooralsnog vanuit dat zij met een gepaste oplossing gaan komen.Ik heb nog geen negatieve ervaringen met Groupon.
Ik heb goed nieuws: vandaag heb ik mijn geld terug ontvangen van Azeri, niet van Groupon, die zouden zich binnen 5 dagen wel eens melden.
Ik heb dus zowel Azeri als Groupon helemaal plat gemaild, heb melding bij Trosopgelicht gedaan, bij Kassa!, bij de politie vanwege oplichting en bij mijn rechtsbijstandverzekering. Dat heb ik dus allemaal doorgegeven aan Azeri en Groupon. Wat de doorslag heeft gegeven weet ik niet, maar vandaag was Azeri poeslief: als ik de rekening waarop te zien was wat ik betaald had aan hun mailde dan zou ik binnen 24 uur mijn geld terug hebben. Per omgaande heb ik dus de factuur gemaild en binnen een half uur stond het geld op mijn PayPal.
Van Groupon heb ik nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen.
Blijkbaar helpt het dus als je de media inschakelt en 100 mailtjes op een dag verstuurd ;-)
Dit was mijn 1e en gelijk mijn laatste kennismaking met Azeri en ook met Groupon! Ik zal in ieder geval nooit meer iets via Groupon kopen en ook iedereen daarvan afraden.
Overigens had AVG mij gisteren al geblokkeerd op beide pc's (ik had 2 licenties gekocht) en ik had inmiddels de FREE versie er weer op gezet.
Mijn advies is dus: maak ze helemaal gek met mailtjes!
Er is overigens nog een emailadres van Azeri, behalve het live.nl en dat is deze: info@smartphonestuk.nl, ik denk dat dat dus net zo'n geweldig adres zal zijn om producten te kopen, als Azeri.
@rob74: alle mails van Azeri zijn in slecht Nederlands, volgens mij gebruiken ze een template, zoals bij iedere "klantenservice" om te antwoorden. Die template zal uit Engels vertaald zijn via googletranslate, vandaar het slechte Nederlands. -
Mar 15, 2015 om 11:47AVG via Groupon[quote=jan1974 schreef op zondag 15 mrt 2015, 11:01]Ik heb het zelfde probleem ondervonden. Ik heb tot nog toe n.a.v. mijn klacht de volgende antwoorden gekregen van AZERI en Groupon.
@Groupon
Beste grouponner,
Hierbij wil ik u graag informeren, dat wij bezig zijn uw vraag te behandelen. Momenteel hebben we nog geen oplossing voor uw kwestie, maar we streven ernaar u spoedig met een antwoord te voorzien.
Indien u andere vragen heeft, aarzel dan niet om deze te stellen. U kunt mij op elk gewenst moment bereiken door te reageren op deze e-mail.
Hartelijk dank voor uw geduld!
Met vriendelijke groet,
@Azerei
Geachte .. ,
Het kan een foutje van systeem zijn. U kunt hem negeren of anders kunt hem via het officiële website downloaden en activeren. Als u nog steeds niet tevreden bent , u heeft altijd recht om uw aankoop te annuleren. Daarvoor dient u via groupon uw aankoop te annuleren. U heeft aan groupon betaald.
Ik wacht het antwoord van Groupon maar af. Wil sowieso mijn geld terug.
Verder wil ik ik iedereen vragen om aangifte te doen bij de politie omdat Groupon illegale software heeft verkocht. Er zijn duizenden illegale licenties verkocht door Groupon het gaat hier dus om een gigantische oplichtingszaak.
bedankt voor dit antwoord Jan1974, dezelfde antwoorden van Azeri en Groupon heb ik ook ontvangen. Dit gaat zeker nog een staartje krijgen, ook ik wil mijn geld terug.
Mijn rechtsbijstandverzekering mag zich er mee bezig gaan houden. -
Mar 14, 2015 om 17:43AVG via Groupon[quote=macwouter schreef op zaterdag 14 mrt 2015, 16:27]Vanuitgaande dat u niet al die rotzooi opzoekt op uw PC zou ik zeggen dat u al genoeg heeft aan AVG Free. Misschien kunt u ook via uw provider aan een goedkoop programma komen. In mijn Windows tijdperk gebruikte ik altijd die gratis versie van AVG. U surft niet veel anders had u geweten dat je ver weg moet blijven van Groupon.
Uiteraard ken ik de negatieve verhalen over Groupon, maar het zijn wel vaak de negatieve verhalen die je hoort/leest. Bij mij krijgt iedereen derhalve het voordeel van de twijfel. In ieder geval zegt Azeri dat ik mijn geld maar moet gaan terughalen bij Groupon, hetgeen ik ga doen, hopelijk duurt het niet al te lang voordat mijn geld terug is. In ieder geval zal ik nooit meer iets kopen via Groupon.
En ik ga weer terug naar mijn free versie van AVG ;-) -
Mar 14, 2015 om 12:36AVG via Groupon@Diumenge: we hebben ALLE oude internetsecurity verwijderd, dit was dus helaas geen oplossing. We blijven van AVG de melding ontvangen dat we illegale software gebruiken, hetgeen dus niet zo is.
@edrick3: via groupon was het een stuk goedkoper, maar blijkbaar dus niet legaal -
Mar 14, 2015 om 12:22AVG via Grouponik heb 2 licenties gekocht, voor 2 pc's!
Azeri zegt niks te kunnen doen, zou aan mijn pc's liggen, hetgeen onzin is, ik werk nooit met illegale software, koop en betaal altijd netjes voor mijn software.
Kan eventueel via Groupon mijn geld terug gaan vragen zegt Azeri, maar dat is voor mij GEEN oplossing, ik wil fatsoenlijk werkende software waar ik voor betaald heb. -
Mar 14, 2015 om 12:06AVG via Grouponik heb de code ontvangen (2 pc's) en correct ingevoerd, avg staat op mijn pc, maar als ik mijn pc aanzet krijg ik dus de melding dat ik een illegale kopie zou hebben.
M.a.w. volgens AVG zou ik dus een illegale kopie hebben, deze heb ik dus via Groupon gekocht, lijkt mee zeer vreemd.
Het ergste is dat ik nu niet weet of mijn pc's wel/niet beschermd zijn.