Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ziggojulius
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 12, 2011 om 17:12Ziggo 1 september na overzetting hangende zendersVoor alle digitale tv storingen kan de volgende procedure gevolgd worden:
- haal de digitale ontvanger van de netspanning
- haal de smartcard uit de ontvanger
- koppel de antennekabel los van de ontvanger
- zet de ontvanger weer op het stroom
- herstel de fabrieksinstellingen via het menu (zie handleiding)
- zoek de zenders opnieuw
- voordat je de zenders zoekt, uiteraard de antennekabel weer aansluiten
- sla de zenders op
- steek de smartcard weer in het apparaat
Werkt bovenstaande niet, sluit dan de ontvanger rechtstreeks aan op de hoofdaansluiting met een goed afgeschermde kabel. Dus zonder eventuele splitters en overige randapparatuur daar tussen.
Heb je hierna nog steeds storing, dan komt het signaal niet sterk genoeg je woning binnen en kan er vanuit Ziggo een monteur worden ingepland om dit op te lossen.