Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: zwaan29_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 24, 2010 om 16:29OV KaartJa, gebeurt hier in Amsterdam ook. Maar tot nu toe betaal ik altijd het verwachtte bedrag of minder, dus ik klaag niet!
Trouwens, regelmatig betaal ik alleen het starttarief omdat dan niet herkent wordt wat de in of uitstaphalte is. Dat zie ik dan ook terug in mijn reisoverzicht op internet. -
Dec 23, 2009 om 14:04kan bonprix dit zomaar maken?Ik heb zelf geen slechte ervaringen. Maar ik ken bovenstaande verhalen van meerdere mensen. Zolang het goed gaat, gaat het goed. Maar als er spullen teruggestuurd moeten worden en je geld teruggestort moet krijgen, dan gaat het heel vaak mis.
-
Dec 16, 2009 om 13:07Derde jaar op rij overboeking door CenterparcsJullie zijn makkelijke klanten. Ze flikken dit al drie keer, laten jullie bijbetalen, en jullie doen er niets aan. Ik wil niet heel hard overkomen. Maar als mijn zoiets (eenmalig!) overkomt dan boek ik nooit meer bij dat bedrijf, dan zijn ze onmiddellijk een klant kwijt. En natuurlijk moet je NOOIT bijbetalen als ZIJ iets fout doen!
Ik heb een dergelijke kwestie een keer meegemaakt. De geboekte hotelkamer was niet beschikbaar en we kregen een groot appartement aan de overkant van de straat. Dat is een prima oplossing.
In jullie geval: Een ander huisje op een ander park met bijbetaling is natuurlijk waanzin!