Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: zwaantje
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 12, 2011 om 19:01Ziggo 1 september na overzetting hangende zendersHallo,
Ook omgeving Utrecht en bij mij doet National Geographic het niet.
Ziggo heeft mij alles opnieuw laten installeren en ik heb met hun drie kwartier aan de telefoon gezeten. resultaat: geen verbetering. Nu kijk ik Nat. Geo maar analoog.
Vr. Gr. negelia -
Jul 22, 2011 om 19:06matglas beschadigdAls je weet van welk merk de lamp is, bestaat vaak de mogelijkheid om een nieuw glas te bestellen. Kosten: een paar euro. Matglasverf is waarschijnlijk duurder!
-
May 13, 2011 om 13:57aanbieding "Blokker"Het verhaal van geeta21 klopt van geen kant. Ik werk zelf in een bouwmarkt waar dit ook voorkomt. Het is heel frustrerend om aan de klanten "nee" te verkopen. De folders worden helaas ver van te voren gedrukt en als dan de aanbieding ingaat en de leverancier levert niet uit, sta je met lege handen.