Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: A Michiels
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Nov 30, 2021 om 14:36Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkerWe zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost -
Nov 30, 2021 om 14:35Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkerPfff dat is ook wat ja als je dit mee maakt
Maar We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost -
Nov 30, 2021 om 14:34Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkerWe zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost -
Nov 30, 2021 om 14:33Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkerWe zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost -
Nov 30, 2021 om 14:33Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkernee dat is het niet een ingezakt wieltje de stoel staat helemaal scheef en de zitting is helemaal los.
maar We zijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost -
Nov 30, 2021 om 14:32Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkerWezijn vanmorgen idd met de stoel naar Leenbakker geweest.
De jongen die mijn mail heeft behandeld heeft de stoel daar gehouden en gezegd dat
de klachtencommissie al te laat was op het reageren van de mail.
Hij heeft besloten de stoel opnieuw te bestellen en zonder pardon om te ruilen.
Miss zijn we wat te voorbarig geweest maar toen we de winkel belden zeiden ze dat we naar
leenbakker moesten mailen.
Maar nu is het gelukkig opgelost -
Nov 28, 2021 om 11:39Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkerThnx voor reactie
-
Nov 28, 2021 om 11:37Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkerWe gaan dit dinsdag doen
-
Nov 28, 2021 om 11:37Wacht al 4 weken op een antwoord van leenbakkerDankje wel heb hier over getwijfeld maar gaan dit nu as dinsdag doen