Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Amslod
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 31, 2023 om 08:33Amslod verschuilt zich achter garantievoorwaarden!Beste mevrouw Bernaards. Bedankt voor uw review. Van mijn collega's van de servicedesk heb ik vernomen dat er contact is via de e-mail om samen met u te kijken na een passende oplossing en daarbij is ook aangegeven waarom de reparatie niet onder de garantie valt. Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Mocht u nog vragen hebben, dan verwijs ik u graag door naar onze servicedesk. Met vriendelijke groet, Mirjam
-
Sep 24, 2021 om 11:02Terubetaling vindt niet plaatsBeste Heremietkreeft,Wij vinden het vervelend om te lezen dat u dit bericht plaatst. Uiteraard doen wij onze uiterste best onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen. We zijn constant bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Naast de luxe reparatieservice aan huis, kunnen klanten bij onze servicepunten door het hele land terecht voor onderhoud en reparatie.Vanzelfsprekend bent u vrij om te kiezen waar u een e-bike aanschaft. Wij wensen u heel veel succes met de zoektocht naar een passende e-bike.Met vriendelijke groet,
Mirjam van Amslod -
Sep 23, 2021 om 13:04Terubetaling vindt niet plaatsBeste Tenormin,
Vervelend om te lezen. Helaas kunnen wij u op basis van uw naam niet vinden in ons klantsysteem. Om u verder te kunnen helpen ontvangen wij graag uw NAW-gegevens via webcare@amslod.nl.
Mocht u vragen hebben. onze service desk is bereikbaar via 038 20 20 808 (otie 3).
Met vriendelijke groet,
Mirjam van Amslod